protoneedhelp Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg har så lyst til og kjøpe ansiktspleier greier, sånn rens-greier Men jeg er 16 år og har normal hud, hva bør jeg kjøpe? har lett litt rundt på nettet, men er litt bekymret for min alder. Fordi det er kanskje sånn at noen av produktene er for de eldre? (vet ikke) Lenke til kommentar
___ Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Jeg har så lyst til og kjøpe ansiktspleier greier, sånn rens-greier Men jeg er 16 år og har normal hud, hva bør jeg kjøpe? har lett litt rundt på nettet, men er litt bekymret for min alder. Fordi det er kanskje sånn at noen av produktene er for de eldre? (vet ikke) Hvorfor tror du at de fleste gamle damer går rundt og ser ut som en rosin? Jo, det er fordi de hele sitt liv har benyttet seg av alskens kremer og lotions og gud vet hva. Nei, vær glad for den glatte unge huden du fortsatt har, og ikke hiv deg på kosmetikkjøret. W Endret 2. mars 2010 av wernie Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Det er ikke noe i veien å kjøpe en god ansiktsrens og en fuktighetskrem. Jeg ville tatt turen innom en hudpleieterapaut og hørt hva de ville anbefalt til deg. Jeg bruker en rens fra Exuviance og er fornøyd. Jeg har en fuktighetskrem fra apoteket. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 Det er ikke noe i veien å kjøpe en god ansiktsrens og en fuktighetskrem. Jeg ville tatt turen innom en hudpleieterapaut og hørt hva de ville anbefalt til deg. Jeg bruker en rens fra Exuviance og er fornøyd. Jeg har en fuktighetskrem fra apoteket. hva er fuktighetskrem? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Det er, som namnet indikerer, ein krem som tilfører huda fukt og hindrar at den tørker ut. Dette er ekstra viktig når du reinsar huda då dette er med på å tørke den ut ytterlegare. Kjøp dei to produkta, så har du det viktigaste. edit: Av merker kan L'Oreals produkt vere eit alternativt. Relativt kurante, og eg trur ikkje dei er så alt for dyre. Endret 2. mars 2010 av ttt Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Bor du i Oslo kan du ta turen innom Esthetique på Eger, der har de egen herrebutikk. Da jeg var der fikk jeg gode tips av han som drev butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå