Nilsen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bytter du komponenter ofte? Les mer Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Taiwaneserne Skal dere besøke "Japaneserne" en annen dag? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 What I wouldn't do to be a fly on that wall. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ryddig vannkjøling! noe penere gjennomført enn det jeg klarte å sette sammen, for å si det slik Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den der vannpumpa av typen Magicool som Microplex bruker er ikke spesielt holdbar: de varer ca. 12-18 måneder litt avhengig av bruk, dvs. hvis maskinen står på kontinuerlig. To slike pumper i huset har tatt kvelden, nå fikk vi den tredje, som jeg er spent på om holder til påsken 2011... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den der vannpumpa av typen Magicool som Microplex bruker er ikke spesielt holdbar: de varer ca. 12-18 måneder litt avhengig av bruk, dvs. hvis maskinen står på kontinuerlig. To slike pumper i huset har tatt kvelden, nå fikk vi den tredje, som jeg er spent på om holder til påsken 2011... Da har du vært uheldig, jeg har en her som har gått nesten koninuerlig i 2,5 år nå. Den står i en loop nå som kjører 360 rad, e8400, nb på hk og 3870x2. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Her har den stått påkoblet en Xeon Q3210 overklokket. Aner ikke årsaken til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå