Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Komplett, er ikke sikker på jeg får bestillingen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har bestilt en datamaskin som blir satt sammen på komplett. Derfor står det av varen er reservert til deg. Dette betyr at varen er bestilt og satt i produksjonskø og vil bli sendt så snart den er ferdig. Dersom du ønsker å avbestille varen finner du en knapp på samme sted som teksten er kopiert fra.

Lenke til kommentar

Dersom du dobbeltsjekker kalenderen finnes ikke 29-2-2010. Uansett, dersom du bestilte søndagskvelden vil jeg tippe innen fredag neste uke. Dette er antakelser der sending via posten, konstruering av maskin og fridager er tatt hensyn til.

Lenke til kommentar

Har du ekstremt mye flaks (lite pågang hos komplett og rask levering av posten) kan det hende at du får pakken på fredag/lørdag. Det tar litt tid fra du bestiller en datamaskin til varene er hentet og datamaskinen satt sammen og posten har sendt pakken.

Antall dager det har tatt for posten å sende mine bestillinger. Dette er fra Oslo til Molde:

4

4

2

2

2

2

3

2

Snitt: 2,62 dager per levering. Tipper posten bruker 3 dager på din storpakke.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Dersom du valgte et operativsystem (se etter en linje med "Windows 7" i ordren) vil Operativsystem og nødvendige drivere sannsynligvis være installert på forhånd. Dette er ikke noe jeg kan svare sikkert på da hverken komplett gir ut informasjon om dette og jeg har kun bestilt pc i deler eller pc uten OS installert.

Jeg oppdaterte min forrige post med noen data fra mine tidligere bestillinger fra Komplett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...