aklla Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg er på utkikk etter ett godt støyreduserende headsett, med aktiv støydemping. pris: ~1000, men kan strekke meg høyere enn det om det må til. hovedsakelig kjøpes det inn pga TG, utrolig mye støy der, men planlegger å bruke det på reiser(bil/fly/tog). det må være behagelig å ha på over lengre tid, altså ikke presse på hørene. den må funke med ipod. noen gode tips? Lenke til kommentar
___ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 noen gode tips? Hva med dette: http://www.sony.no/product/hed-travel/mdr-nc7 ? La meg bare få sagt at jeg ikke har prøvd modellen selv. W Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 De ser ikke veldig behagelige å ha på over lengre tid. Det ser ut som om de presser på hele øret, noe som funker dårlig når man skal ha de på lenge. Lenke til kommentar
___ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 De ser ikke veldig behagelige å ha på over lengre tid. Det ser ut som om de presser på hele øret, noe som funker dårlig når man skal ha de på lenge. Vel, til den prisen kan man vel ikke klage. W Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Ingen som har noen andre tips? Headsettet wernie tipset om er sikkert greit nok det, men er ikke helt det jeg er ute etter. Endret 5. mars 2010 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå