bjekberg Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hei har et dokument som jeg skulle fortsette å skrive på, og underveis så lagret jeg dokumentet med ctr s hele tiden. skulle så inn dagen etter å fortsette å skrive på det, men da var ingenting lagret? var bare det jeg hadde skrevet tidligere som var der. er det noe galt som har skjedd, kan jeg finne det igjen, eller er alt tapt? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Du bør i det minste fortelle hvilket program (og versjon) du benytter! Er det Word skal Ctrl-S fungere. Er du sikker på at du henter opp riktig versjon (lagret under flere navn/ evt flere steder)? Endret 3. mars 2010 av PerB Lenke til kommentar
bjekberg Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Du bør i det minste fortelle hvilket program (og versjon) du benytter! Er det Word skal Ctrl-S fungere. Er du sikker på at du henter opp riktig versjon (lagret under flere navn/ evt flere steder)? ja, det er word jeg bruker. mener jeg bare åpnet fila å begynte å skrive, å tror det bare er lagret en plass. rare greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå