fredpheonix Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei igjen. Etter endelig å hå fått bredbådnet i boks, har jeg bestemt at jeg skal koble PC og PS3 til hverandre trådløst for å streame film via PMS. Jeg leter rett og slett etter en "enkel-og-grei" bruksanvisning som kan hjelpe meg med dette. Her har jeg en Inteno X5668 Trådløs router/modem, og både PS3 og PC har fungert kablet mot hverandre tidligere. Håper på raskt svar, da datteren min vil se på Thomas-toget Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 du kobler opp begge til ditt trådløse lokale nettverk og launcher P3MS på pcen, starter PS3en, går inn på ikonet for P3MS på video og voila! du har gjort det. Lenke til kommentar
fredpheonix Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Tja - det var litt for enkelt, men jeg løste det allikevel. Måtte restarte programmet etter å ha kjørt oppsettet for nett på PS3 (selvfølgelig) og dedikere nettverkskort Men takk uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå