Lungemannen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 kjøp leponten. den minner meg om en svart limmo Dritfett kabinett! Bare synd at usb kontakten foran er 1.1 og ikke 2.0 da... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Bare synd at usb kontakten foran er 1.1 og ikke 2.0 da... er det no forskjell på kontaktene a? mente det var kontrollen som bestemte det jeg da Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Bruk en vanlig umbraco-nøkkel, en liten en. ahh jeg trodde du hadde fått av frostingen på glasset jeg.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Bare synd at usb kontakten foran er 1.1 og ikke 2.0 da... er det no forskjell på kontaktene a? mente det var kontrollen som bestemte det jeg da seff er det kontrolleren som bestemmer det, kontaktene har F**N ikke noe å si om det er 1.1 eller 2.0... kontaktene og alt annet fysisk er helt like, men overføringsprotokollen er annerledes... men noen hovedkort har usb 2.0 på onboard kontaktene bak, og bare usb 1.1 på "headerne" inni, og da får man bare 1.1 på kontaktene foran... Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Bruk en vanlig umbraco-nøkkel, en liten en. ahh jeg trodde du hadde fått av frostingen på glasset jeg.. Dessverre, men det hadde vært digg. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Bare synd at usb kontakten foran er 1.1 og ikke 2.0 da... er det no forskjell på kontaktene a? mente det var kontrollen som bestemte det jeg da seff er det kontrolleren som bestemmer det, kontaktene har F**N ikke noe å si om det er 1.1 eller 2.0... kontaktene og alt annet fysisk er helt like, men overføringsprotokollen er annerledes... men noen hovedkort har usb 2.0 på onboard kontaktene bak, og bare usb 1.1 på "headerne" inni, og da får man bare 1.1 på kontaktene foran... så det så! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Bruk en vanlig umbraco-nøkkel, en liten en. ahh jeg trodde du hadde fått av frostingen på glasset jeg.. is is frosted or sandblasted. im sure its just frosted, so you could try goo gone or something similar. and is the door acrylic or glass? Fikk dette svaret på et annet forum, men vet ikke helt hva "goo gone" er for noe, eller hva som er tilsvarende på norsk. Ship Shape? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Lian Li var tøffest! :-D Har selv et Aopen-kabinett... Har litt lyst å modde det, men vet ikke hva jeg skal gjøre! :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå