FpsStu Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 **Vet at dette ikke har så mye med Casmodding å gjøre, men de på dette forumet vet best** Etter litt misslykket modding av Chieftec Alu kabinett, så har jeg litt lyst på nytt et, ett som er stilig nok så jeg slipper å modde det... Hvilket kabinett burde jeg velge av disse to: dette her Og dette Trenger også forslag om kabinett med 120mm hull, siden jeg har en BI extreme radiator som jeg nesten MÅ modde inn... Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 LePont'en ville jeg valgt, men Lian-li'et var kanskje finere,da. LePont holder litt høyere kvalitet og litt lavere vekt enn Lian-Li. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 jeg personlig ville gått lian-li... en annen modell enn den du har valgt da men lian-li og litt modding fortsatt... ikke gi deg med moddingen, tålmodighet er en dyd ya know :wink: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 LePont kabinettet var tøffest! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 hmm... tror jeg nesten må lage et 120mm hull uansett... Men det som er med lian li, er at de har mer gagdets, og har regulerbare vifter... (selv om jeg har Fanbus og haug med vifter selv... se sign... men Leponten er FIN!!! tøft valg... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ville valgt et lepont, men ikke det svarte. Jeg har sett det live, og jeg synes dette http://www.artpc.no/webshop/media/SF201T3SLepont.jpg var penere (har bestilt det selv). DrErling Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har selv Lian Li en (se signatur) jekla fett kabinett. sykt bra byggekvalitet på det. Kjøp Lian Li og et par røde katoder har selv 3. Lager ikke mye lyd heller de 4 viftene som følger med.. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Sitter på et Lian li PC6099B jeg også, absolutt et bra kabinett. Nice finnish. Har moddet det endel. Stealthed cdroms, katoder (blåe og røde) under og inni, montert sound Control og knapp til å slå av den øverste vifta, i front. Glimrende å bygge i, eneste jeg har å utsette er døra foran med den "frosta" firkanten som jeg ikke syns er så fin siden jeg ikke har hvite cd-rom'er bak. Men den kan du pelle av, det har jeg gjort. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Kan jeg spørre om hvordan du fikk denne av? Jeg er ikke så keen på denne selv ettersom jeg har farga cd-rom og diskett og har termometer bak.. Lenke til kommentar
yngvestein Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Nettop fått Lian Li PC70 i posten. Helt sinnsykt kabinett, med ganske brukbart mye plass i. I lett pengerus og inspirasjon fra et prosjekt på ok, så blir det rigget med AC kjøling i sommer. Men uansett. Lian Li lever opp til ryktet. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 I don't have hard drives. I just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers! Jeg bare lurte på en ting. Har du koblet dem i raid0 eller? Har du fått tak i drivere? (jeg tenker da på de du må installere ved å trykke F6 under Xp-oppstarten) DrE Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har også LianLi PC6099B.. Kult det, jeg vant Case Compo på GameSphere med det men jeg har jo gjort noe ekstra modding på det da ;D Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har også LianLi PC6099B.. Kult det, jeg vant Case Compo på GameSphere med det men jeg har jo gjort noe ekstra modding på det da ;D Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg har også LianLI PC6099B, jeg vant Casecompo på GameSphere i år.. men jeg har jo gjort noe mere med det da selvfølgelig, kult kabbis.. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 HMMM. ikke for å leke moderator, men trippel posting????? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Hvor er det, det 3. vinduet på leponten er? Foran, oppe og.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hvor er det, det 3. vinduet på leponten er? Foran, oppe og.... På sidedøra til venstre (sett forfra) og bak hovedkortet, samt oppå. DrE Lenke til kommentar
gnus Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 har lepont kabinettet selv og er meget fornøyd med det.. velg lepont...! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg har også LianLI PC6099B, jeg vant Casecompo på GameSphere i år.. men jeg har jo gjort noe mere med det da selvfølgelig, kult kabbis.. Hva har du gjort for noe? Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Kan jeg spørre om hvordan du fikk denne av?Jeg er ikke så keen på denne selv ettersom jeg har farga cd-rom og diskett og har termometer bak.. Bruk en vanlig umbraco-nøkkel, en liten en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå