SkoMedHull Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg må ærlig innrømme at flere skjermer evt prosjektor er totalt uinteressant i mitt hode. Skal jeg spille vil jeg være fokusert og da vil jeg ikke måtte flytte synet mitt hele tiden. Flerskjermsløsninger er først og fremst spennende i sammenheng med multitasking, og i sammenhenger der man evt leser og skriver på samme tid. Poengterer at dette er min subjektive mening og ikke noe mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Og hva er forskjellen fra en prosjektør og et stort lerret? Med 1920x1080-oppløsning på 3 meters lerret på 3 meters avstand dekkes hele synsfeltet, og det overgår alt av hva slike flerskjermsløsninger kan tilby når det gjelder spilling. Du får et større Field of view med eyefinity. Bildet strekker seg ikke, men bildet blir større i bredde og høyde. Litt juks med andre ord Men jeg foretrekker en skjerm til spill.. Blir for forvirret med flere Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Enig, møllers... Tenk AoC i Onyx eller en annen trang dungeon - så forvirrendes! :o Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 om Eyefinity har muligheten for å få alle 6 skjermene til å virke som "en" skjerm? altså, at synsfeltet er like stort som om du satt med en skjerm? men detalje nivået var helt ekstremt høyt og forresten Kynxx seks er alltid bedre enn tre.... Lenke til kommentar
j0achim Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 om Eyefinity har muligheten for å få alle 6 skjermene til å virke som "en" skjerm? altså, at synsfeltet er like stort som om du satt med en skjerm? men detalje nivået var helt ekstremt høyt og forresten Kynxx seks er alltid bedre enn tre.... Kan hende at du kan få ett stort bilde med "ekstrem" oppløsning, men som flere sier og utviklere av f.eks Bad Company 2 så vil du oppleve mye bredere synsfelt. Altså du ser det samme som alltid på skjermen i midten, men skjermene på siden blir det som "skulle" hvert der. Og for andre som lurer er ikke projector løsning så heftig til spilling, noen bilspill er gøy, og noen flerspiller spill, men fakta er at du blir fort litt bilsyk pga den store strørrelsen og alt du må følge med på. Her er et bilde av min hjemmekino, 138" (3x1,7meter buet lerret) (sitter også 3 meter fra lerret) Lenke til kommentar
RBW Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Etter gårsdagens oppklaringsrunde hadde vi sett oss ut et Eyefinity-oppsett med hele seks skjermer. Dette var satt opp med ratt, skikkelig stol og gullspillet Dirt 2. Noe slikt kan ikke bli stående utestet. De skjermbildene er umiskjennelig fra Race Driver: Grid, ikke Dirt 2. Ikke at det har all verden å si, men rett skal være rett. Yes... du har veldig rett, jeg forskrev meg litt i går. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Personlig ville jeg heller hatt en stor LED-TV eller projektor og lerret å spille på. Mer praktisk er det også. Tror nok Eyefinity ikke kommer til å bli brukt av så mange mennesker, men jøss en kul teknologi. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pfft, eyefinity er oppskryt IMO. Som nevnt tidligere ville jeg mye heller hatt en prosjektor eller eventuelt ên stor skjerm. Strekene fra rammene på skjermene er så idiotisk stygt og irriterende.... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pfft, eyefinity er oppskryt IMO. Som nevnt tidligere ville jeg mye heller hatt en prosjektor eller eventuelt ên stor skjerm. Strekene fra rammene på skjermene er så idiotisk stygt og irriterende.... Du har fortsatt ikke forstått poenget. Eyefinity strekker ikke bildet, men lager større synsvinkel. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Joa, det kan stemme, men rammene på skjermene er fortsatt der så det blir desverre ikke mindre stygt av den grunn.. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Derfor kan du bruke flere projektorer... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ...som er mye dyrere enn mange skjermer. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Rammeløser skjermer hadde vært noe. Hva om man hadde byttet ut LCD med OLED? Er det ikke myyye mindre rammer på disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå