noka Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, jeg lurer på om det er noen som vet om skjønnlitteratur om/eller hvor det har vært et knullekompisforhold i handlingen? Gjerne innenfor eldre litteratur også. En knullekompis er en person eller venn en har et seksuelt forhold til, hvor begge ikke har noen intensjoner om å bli et romatisk par og en har ingen forpliktelser til hverandre. One night stands, og slikt regnes ikke som knullekompis. Det må være en person en møter regelmessig for å ha sex med. Begrepet knullekompis trenger ikke være nevnt siden det er et relativt nytt begrep. Grunnen til at jeg ønsker hjelp til å finne skjønnlitteratur om fenomenet er fordi jeg ønsker å vise til at fenomenet er eldre enn begrepet i et essay jeg skal skrive, så desto eldre bøker det er, desto bedre. Men også nyere litteratur kan hjelpe siden jeg også skal skrive om medias skildring av et slikt forhold i dag. Det er fint om dere nevner tittel, forfatter, og kort beskrivelse av handlingen. Takk på forhand Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fra Kristiania-Bohêmen ... ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ta en kikk på Marquis de Sade du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå