Zic0 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Verre med de som på død og liv skal ligge i 50 i 80-sonen i vinterferietrafikken når det er perfekte kjøreforhold, samtidig som forbikjøringsmulighetene er minimale. Hehe husker jeg husker det var en idiot av dimensjoner som lagde enorm kø av biler bak seg av å ligge et stykke under fartsgrensen til tross for at kjøreforholdene var like gode som en varm sommerdag. Jeg var overbevist om at det var en gammel dame som ikke tørte å kjøre fortere, men etter at utallige biler foran meg hadde svingt av veien/kjørt forbi han, så jeg endelig kunne kjøre forbi fikk jeg meg et sjokk at det satt en helt normal mann i 30 årene bak rattet. Endret 1. april 2010 av Zic0 Lenke til kommentar
2new Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Burde vært avlivet på stedet. Lenke til kommentar
simpl Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 TS: Overasker meg at du har lappen.. Etter hva du hinter til er du en voksen mann med kone osv. også klarer du å irritere deg over at noen kjører i 80 på en fler-felts vei når de ikke er til hinder for andre... OT: Bjerknes<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå