krismysen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, Skal skaffe meg en ny skjerm som skal brukes til spilling og dokumentjobbing. Jeg vil helst ha en skjerm med en oppløsning på 1920 * 1200 da jeg synes de ekstra 120 pixlene i forhold til 1920 * 1080 gir meg mye plass. Men om man får veldig mye mer for pengene ved å kjøpe 16:9 format, kan jeg gå for det. Har som sagt en budsjett på 2500, men om det finnes en super skjerm til litt mer er jeg interessert i å høre om den også Noen forslag? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva får du fra BENQ i den prisklassen? Jeg hadde valgt BENQ, kjøpte en 23,6" for en stund siden og har aldri vært mer fornøyd (jeg har 24" HP på jobb som koster mer men hadde fremdeles valgt BENQ da jeg ikke er helt fornøyd med bilde på skjermen på jobben (men hey, det er en kontorskjerm )) Lenke til kommentar
krismysen Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Tror ikke BenQ har noe i 16:10 formatet. Har nå sett meg ut Samsung 2443BW. Noen som har synspunkter om den? Endret 2. mars 2010 av krismysen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå