bjarters Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Noen som i det tatt klarer å spille RoN uten at det klikker etter kort tid. Hos meg klikker det etter maks 10 minutt med en irriterende lyd som strømmer ut av høytalerene. Amd XP 2000 Geforce 4 4200 Asus a7v333 Windows 2000 med alt oppdatert Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Last ned oppdaterte drivere til lydkort grafikkort osv. osv. og last ned den nyeste ron patchen her. Sjekk om det virker. Lykke til! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 funker som et veldig vanedannende skudd hos meg. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Hvilken versjon av nvidia driveren bruker dere? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvilken versjon av nvidia driveren bruker dere? Det kommer vel både an på operativsystem og om man i det hele tatt har et Nvidia- kort, og i såfall hvilket.... ? Noe jeg ikke skjønner her...? Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Har et MSI geforce 4200 kort. Den nyeste detonator driveren er 44.10. Alle andre spill fungerer utmerket, så vil ikkje installere denne driveren uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå