FairCaptain Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei Jeg har ikke helt skjønt hva som må til for å få seg limtied edition enda. Har hørt fra noen steder at man bare trenger å kjøpe det i butikken til vanlig pris så lenge du kjøper det nytt, og at hvis man forhåndsbestiller så får man det garantert. Eller koster det mer å kjøpe det hvis man ikke forhåndsbestiller? Og hvis man ikke får limited edition, kan man unlocke de to våpene også? Fint om noen kan oppklare dette. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Alt man får i LE kan man unlocke senere De som forhåndsbestiller eller kjøper spillet i butikkene i de første dagene etter utgivelsesdatoen skal få LE, og det skal egentlig ikke koste noe mer. Lenke til kommentar
FairCaptain Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Alt man får i LE kan man unlocke senere De som forhåndsbestiller eller kjøper spillet i butikkene i de første dagene etter utgivelsesdatoen skal få LE, og det skal egentlig ikke koste noe mer. Takk for svar. Det er litt rart da at noen butikker reklamerer med at limited edition koster mer, eksempelvis komplett.no Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kommer ca akkurat fra Spaceworld, de hadde bare LE så vidt jeg så... 499,- for spillet der. (X360) Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 399,- for LE (PS3) på Lefdal har jeg hørt. Skal en tur dit idag, bryr meg egentlig ikke så mye om jeg får tak i LE eller ikke, våpna blir jo unlocka etter noen timer med spilling uansett. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tja, i Gold Edition av BF:BC1 så kom den med pre-unlock på våpna som ellers ble låst opp når man nådde siste rank... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hadde bestilt fra elkjip og i fikk mail i dag tidlig om at den var sendt og kl 11 ringer de og sier at de ikke hadde bestilt nok. Fikk vanlig versjon til halv pris istedenfor. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjøpte LE fra EA STORE for en måned siden for 399,- Tror man kan kjøpe LE der nå også. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kjøpte min LE på Spaceworld i Lillestrøm på torsdag til 399,- Ikke så værst pris! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hentet LE på torsdag på elkjøp i Sandvika, bestilte i samme butikk to dager før der igjen. På Elkjøp i Sandvika sa de at de kun hadde LE til PC, ikke den vanlige versjonen... Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg sjekker alltid g2play før jeg kjøper noen andre plasser. LE versjonen koster 316 kr der, mens vanlig koster 265kr. DET kaller jeg billig. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg kjøpte LE versjonen på g2play.net til 230kr for noen dager siden og registreringskoden jeg fikk var "disabled" stod det på EA Download Manager. Sendte de en mail og fikk kjapt en ny kode, men denne virket heller ikke. Nå har jeg mast på de i tre dager uten å få noe svar. Har kjøpt spill fra de før uten problemer, men dette syns jeg er direkte dårlig! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 LE er kjedelig. får jo unlocket det meste til vehicles slik at det ikke er "gøy" å få unlocket de siste der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå