fjarle Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For mange knapper for Windows Phone 7. Les mer Lenke til kommentar
arxx Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For mange knapper for Windows Phone 7. <a href="http://www.amobil.no/artikler/ingen_oppgradering_for_hd2/75211" title="Ingen oppgradering for HD2">Les mer</a> xda-developers.com --- det er slett ikke umulig at HD2 vil få nettopp Windows Phone 7 først av alle De flinke kokkene der trenger bare en liten lekkasje, så kommer det muligens uoffisielle måter å få WP7 på HD2 på Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 men det kommer sikkert en ROM for det uansett fra XDA eller HTCPedia. Lenke til kommentar
CrowJuice Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For mange knapper for Windows Phone 7. <a href="http://www.amobil.no/artikler/ingen_oppgradering_for_hd2/75211" title="Ingen oppgradering for HD2">Les mer</a> xda-developers.com --- det er slett ikke umulig at HD2 vil få nettopp Windows Phone 7 først av alle De flinke kokkene der trenger bare en liten lekkasje, så kommer det muligens uoffisielle måter å få WP7 på HD2 på Tviler at det blir så enkelt denne gangen. Mener å ha lest at Windows 7 krever nye drivere. Drivere for windows 6.5 skal ikke være helt kompatibel med 7'ern. Virker logisk ut siden windows 7 ikke er kompatibel med 6.5 og eldre applikasjoner. Noen som bekrefte eller avbekrefte det? Lenke til kommentar
mrpkhullar Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) I am also waiting to get Updates for HTC Hero & HTC Touch HD, but nothing is available on net yet Endret 2. mars 2010 av mrpkhullar Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Trist artikkel for alle med HD2, men personlig gjør den meg glad for at jeg benyttet meg av angrefristen på telefonen min. Akkurat på grunn av alle knappene som alltid er i veien. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå skal MS fortsette å oppdatere windows mobile classic, så tror ikke det er vits å klage allerede. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dette er rett og slett bare tull. Enten er det et dårlig forsøk på å prøve å holde tilbake mest mulig informasjon og muligens for å prøve å selge flere nye telefoner med Windows Phone 7. Eller så ligger det noe annet bak. HD2 har knappene den trenger. Og det er ikke noe problem for HTC å gjøre slik at Home eller Windows knappen sender deg til søkefunksjonen. Lenke til kommentar
vgard Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Så lenge jeg har XDA guruene å beundre, gidder jeg ikke bekymre meg. Når de sier det er umulig skal jeg heller bli litt irritert.. Lenge leve folkene på XDA-developers forumet. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Drivere burde ikke være et problem da de fleste nye Win7 telefoner sikkert vil bruke samme hardware som HD2. Og det å programmere inn knappene burde være en smal sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg