xinqzer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hei, jeg satt her rett før skolen, så kom det plutselig en melding på skjermen (sjekk vedlegg) Vet ikke mine arme rå! Tror jeg blir hacket!! Endret 2. mars 2010 av xinqzer Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Trykk "Ikke kjør". er ganske sikker jeg skal trykke det ja! Men den kommer om og om igjen og stacker seg opp! Endret 2. mars 2010 av xinqzer Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Følg denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Lurt å følge linken til kris. Kom den etter at du installerte et program? Jeg hadde et sånt problem en tid tilbake. Det var et program jeg innstallerte. Rette sagt en oppgradering av touch pad. Det som kjedde var at den kom opp hver gang jeg startet opp maskinen. Jeg måtte verifisere den selv på nytt vær gang. Jeg fant ikke ut av det, annet enn å fjerne denne oppdateringen. Jeg googlet Asetup_2036_07.exe men fant ingen ting om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå