MarkenMarkus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ja, da var det tid for å kjøpe ny mobil. Etter endel research endte jeg opp med to mobiler som er nesten like, Htc Desire og Htc Google Nexus One. Hvilken burde jeg velge? Trenger ikke ta hensyn til at Nexus ikke er tilgjengelig her i Norge. Er det noen som har prøvd Nexus? Eller som vet noe spesielt? For eksempel, er det best med trackball (Nexus) eller optisk trackpad (Desire)? Er htc`s nye Sense bra? Takk for alle svar Endret 2. mars 2010 av MarkenMarkus Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 De er vel nesten identiske, men Desire har FM-radio, Sense UI og norsk garanti, så jeg hadde valgt den. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 samme her, + Desire har litt mere minne og er tilgjengelig i Norge straks om ikke allrede, jeg har isåfall forhåndsbestilt min 8 dager igjen \o/ Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, Har faktisk stilt meg selv det samme spørsmålet, og kom fram til at jeg venter heller nesten en måned ekstra for å få Desire. Syns den ser finere ut, pluss at jeg liker sense. Etter det jeg har sett får du Desire billigst på Elprice: Desire (Elprice) Mvh Wrath of The Duck Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) elkjop.no faktisk.....Men da får du den garantert ikke raskt Og ikke glem netcom.no , 3799, ikke operatørlåst Endret 2. mars 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 samme her, + Desire har litt mere minne og er tilgjengelig i Norge straks om ikke allrede, jeg har isåfall forhåndsbestilt min 8 dager igjen \o/ Hvor har du besilt den? Plassene jeg har sjekket har den ikke før slutten av mars Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 netcom skriver det, men det er vel som å tro på julenissen..... Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 For å få lanseringsdato kan en jo holde et øye på den offisielle siden til HTC med info: http://www.desirehtc.com/ Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Tror nok ikke den kommer ut før lansering nei Men hvem er det som er raskest ut med levereing av de store netthandlene? Har bestilt min på elprice, og det ble gjort for en uke siden så jeg ligger vel godt fram i køen. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) samme her, + Desire har litt mere minne og er tilgjengelig i Norge straks om ikke allrede, jeg har isåfall forhåndsbestilt min 8 dager igjen \o/ Hvor har du besilt den? Plassene jeg har sjekket har den ikke før slutten av mars chess.no https://webshop.chess.no/mobiltelefoner/htc/desire---android Man kan vel kanskje ikke kjøpe den om man ikke vil ha et abonement med på kjøpet der tho, men man kan jo bare betale ut mobilen og ha et abbonement som ikke koster noe pr.mnd. som Chesspremium eller noe. Det burde isåfall fungere. Det står dog forventet dato, denne kan sikkert forandre seg, men får håpe edit: regnet bare med at chess skrev faktiske lanseringsdatoen, litt merkelig å skrive noe som er 2uker før lanseringsdato, så hvor de får datoen fra aner jeg ikke, men man vet jo aldri. Endret 2. mars 2010 av anotherzen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan funker det der Chess nedbetaling? Kjøper mobilen for 1399, så betaler du 199 i måneden, for hvor lenge? Det virket iallefall veldig billigt. Skal kjøpe meg Desire jeg og, med abonemang, for og få den litt billigere + at jeg er veldig lei av og kjøpe kontantkort heletiden. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvordan funker det der Chess nedbetaling? Kjøper mobilen for 1399, så betaler du 199 i måneden, for hvor lenge? Det virket iallefall veldig billigt. Skal kjøpe meg Desire jeg og, med abonemang, for og få den litt billigere + at jeg er veldig lei av og kjøpe kontantkort heletiden. Betaler på den i 1 år. Har bestilt den fra Chess. Er nå uten operatørlås så da er det bare å bruke ett annet abonnement. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 tenkte bare å informere om at Chess.no nå har forandret forventet datoen sin fra 10.03 til 17.03 på Desire og fra 10.3 til 19.3 på Legend. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Desire er pusha tilbake til 8 april de fleste plasser jeg har sett. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvordan funker det der Chess nedbetaling? Kjøper mobilen for 1399, så betaler du 199 i måneden, for hvor lenge? Det virket iallefall veldig billigt. Skal kjøpe meg Desire jeg og, med abonemang, for og få den litt billigere + at jeg er veldig lei av og kjøpe kontantkort heletiden. Betaler på den i 1 år. Har bestilt den fra Chess. Er nå uten operatørlås så da er det bare å bruke ett annet abonnement. Men du må vell uansett betale den måneds avgiften selv om du bruker et annet abonnement? Var da som faen som Desire skulle utsettes da. D: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Desire er pusha tilbake til 8 april de fleste plasser jeg har sett. Perfekt, da har jeg fått lønn først og kan glede meg til å få kjøpt den! Vurderte hero men mer RAM/bedre CPU sier jeg ikke nei takk til med tanke på såpass liten prisforskjell. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Og større skjerm. ^^ Jeg har en på 3" nå, og den syns jeg er for liten. Derfor tror jeg Desire vil passe meg perfekt. Men klarer ikke og bestemme meg for hvilket abonnement jeg skal kjøp meg. :S Netcom iconnect, Chess itouch osv. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er jo ingen her som holder seg til topic? Desire eller Nexus One? Jeg kan se disse forskjellene: Desire: FM-radio Sense Optical "Trackball" Data-dekning i EU/Asia Nexus One: FM-radio (har maskinvaren, men er deaktivert. Kanskje framtidig FW-update?) Ikke sense Fysisk Trackball Aktiv støyredusering (virker utrolig bra!) Data-dekning over hele verden. Ellers er telefonene stort sett helt like. Jeg for min del ser fordelen med radio og sense. Trackball blir nok ikke brukt til annet enn spill (de har jo touchscreen!) Aktiv fjerning av støy er jo noe som frister! De i den andre enden vil nok like denne funksjonen. Man kan enkelt få en Desire til å se ut som Nexus One (skru av sense) men ikke omvendt, uten å ødelegge garanti. Jeg tror jeg ville gått for Desire med tanke på enkelheten ved å kunne bruke sense. Jeg ville muligens valgt Nexus grunnet støyreduksjon i tillegg til at den virker mer testet i ekstreme forhold. Den er jo også litt dyrere, og skal være mer "kvalitetstelefon." Lenke til kommentar
T.A Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg ville valgt Nexus One. Du får kjøpt den i Norge også, lett.Trykk her Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Desire er rootet nå, så da forsvann siste grunnen til å kjøpe en Nexus vil jeg tro for mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå