Søster Molly Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Heisann, På min bærbare maskin har jeg fått hjelp til å laste ned WOW, Burning Crusade. Jeg har en eksisterende konto på WOW Europe, og betaler fast hver mnd for å spille WOW. Nå ønsker jeg å innstallere WOW, Burning Crusade, på min stasjonære datamaskin. Da jeg fikk hjelp til å innstallere på min bærbare, hadde kjæresten min med seg innstallasjons cdér, men disse har jeg ikke for hånden nå 1) Hvordan kan jeg innstallere WOW fortest mulig? 2) Hvordan innstalleres WOW på enklest måte? 3) Hvor kan få kjøpt "game key", dersom dette er nødvendig for å laste ned, og innstallere wow, Burning Crusade? Takker på forhånd for svar og tilbakemeldinger Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 1, viss du ikke har cd skiverna kan du använda installern med följande link http://www.wow-europe.com/shared/downloads/InstallWoW_enGB/InstallWoW.exe du behöver ikke gamekey för att lasta ner og installera, du använder det kontot du haft från förr. så teoretiskt kan du installera wow på hur många pcer som hellst utan att ha ett konto. Lenke til kommentar
Søster Molly Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Tusen takk for svaret Da prøver jeg dette Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Om du har det på den bærbare kan du bare kopiere det over, så slipper du å laste ned alt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå