Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei. Jeg bare lurte på hva som er den raskeste måten å teste seg for kjønnssykdommer på? Er det noen kjappere måter enn å få ventetid til legen? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du kan levere urinprøve på lab'en på legekontoret ditt (uten legetime) for å teste for chlamydia i alle fall. Da får du som regel svar i løpet av en uke. Jeg tror ikke du kan sjekke for andre sykdommer med kun urinprøve, så da må du vel ha legetime. Ellers finnes det en hjemmetest for chlamydia, men den må du bestille så det tar jo like lang tid som å teste på vanlig måte. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du kan levere urinprøve på lab'en på legekontoret ditt (uten legetime) for å teste for chlamydia i alle fall. Da får du som regel svar i løpet av en uke. Jeg tror ikke du kan sjekke for andre sykdommer med kun urinprøve, så da må du vel ha legetime. Ellers finnes det en hjemmetest for chlamydia, men den må du bestille så det tar jo like lang tid som å teste på vanlig måte. Takk for raskt var. Jeg har nå vært uten sex en god stund og har ikke merket noen symptomer til noen ting enda, er det noe vits i å teste seg for noe annet enn klamydia da? Så vidt jeg vet er det bare klamydia man kan ha uten at det gir noen synlige/merkbare symptomer.(?) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du kan levere urinprøve på lab'en på legekontoret ditt (uten legetime) for å teste for chlamydia i alle fall. Da får du som regel svar i løpet av en uke. Jeg tror ikke du kan sjekke for andre sykdommer med kun urinprøve, så da må du vel ha legetime. Ellers finnes det en hjemmetest for chlamydia, men den må du bestille så det tar jo like lang tid som å teste på vanlig måte. Takk for raskt var. Jeg har nå vært uten sex en god stund og har ikke merket noen symptomer til noen ting enda, er det noe vits i å teste seg for noe annet enn klamydia da? Så vidt jeg vet er det bare klamydia man kan ha uten at det gir noen synlige/merkbare symptomer.(?) Klamydia gir symptomer av og til, men ofte sjeldent. Og feil, du kan f.eks ha herpes uten å vite det. Det kan kanskje ta 1 år mellom hvert utbrudd, og det blir du heller aldri kvitt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Okey, takk for svar igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg