itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Illuminati diskuteres her tråden ble startet i går, og hadde vært fint om vi kunne samlet alt i en og samme tråd, og ikke spre det utover alt. Er selv veldig interessert i dette. Spennede stoff. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jepp. Iluminati hersker over jorda sammen med Elvis og Hitler's spøkelse. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Fins *liste* over *frimurere* i Norge, vet ikke om jeg tør å poste det. Endret 2. mars 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Post det i vei, men mulig du mener frimurerne. Tror konspirasjonsteoretikerne har blomstret opp etter Dan Browns - Da Vinci Code. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har oppdatert forrige posten min, så skjønner du hvor du skal og hva du skal. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ingenting, alt det der er bare sprøyt. Noen konspirasjonsteorier folk har funnet på. høres like smart ut som konspirasjonsfolka. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Og hva har frimurerne med illuminati å gjøre. Høres ut som en ut suppe med tullball fra deg nå, om ikke så lenge kommer du til å si at alle som er medlem av ett idrettslag er med i en konspirasjonsgreie. Jeg tror det jeg vil, og du tror det du vil. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Stenges da førstepost ikke oppfyller reglene for posting i denne kategorien. Noen innlegg er flyttet over til prekestolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg