Mikr89 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei har netopp gjort et haste kjøp av en mac mini og har ikke lest noe mer om den en det som stod på apple sin nettside,har derfor noen spørsmål jeg håper noen kan svare på da jeg ikke er veldig inne på data. Kjøpte den dyreste mac minien og lurte på om den egner seg til video redigeringog lett spilling. Lurte også på hvilke kabler jeg trenger for og koble macen til flatskjermen og hvilke kabel jeg trenger til surround anlegget eller går det an og bruke en vanlig hdmi kabel til tven for og få lyd og bilde? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Lett videoredigering/spilling burde fungere helt ålreit. Det er selvsagt ikke den kjappeste Macen, men det visste du formodentlig på forhånd. Har du kjøpt den aller enkleste kan kanskje litt mer minne gjøre godt, men det finner du ut av etter hvert. Det følger med mini-DVI til DVI-overgang, jeg vet ikke hva du må ha for å koble til TVen, du kan evt. kjøpe en overgang fra mini-DVI til HDMI, men du får ikke lyd ut av denne. Det er optisk lydutgang på alle Macer, hvis du kan bruke den er det antageligvis det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå