Nismo Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei Er det noen som vet hvordan jeg kan lage en enkel bat-fil som ringer opp internett (en av de "Network and Dial-Up Connections" jeg allerede har) Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Kan du ikke bare gå inn på tilbehør->ekstern pålogging på startmenyen din og lage deg en ny en da? og så dra den hvorhen du vil.. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg tenkte jeg skulle bruke bat-filen til å starte flere programmer etter at oppringingen var fullført. (Kaaza, Outlook osv...) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Tenkte du på at denne .bat filen skal starte automatisk etter at oppkoblingen har gjordt seg ferdig ? Vet ikke om det går, men..... Manuelt er vel ikke noe problem da. At du har bat-filen liggende på skrivebordet, og klikker på den da du ser ekst.pålogging er ferdig med handshaking osv. Lenke til kommentar
Mof Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Om du bruker ICQ er det ikke noe problem ... Der kan du gå inn i preferences og velge programmer som skal starte når ICQ merker at du har gått online. Så da går alt i ett renn! Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Bat-filen skal være som følger: 1. Ring opp internett (en av de eksisterende tilkoblingene) 2. start Kazaa 3. Start Outlook Problemet er egentlig bare hva jeg skal skrive for å få ringt opp Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Du bruker start kommandoen... lag en snarvei på skrivebordet til oppringningen, også bruker du start-kommandoen i batch-fila til å starte opp tlikoblingen via snarveien, f. eks start /w (eller *.lnk eller hva det er) Så det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå