MrLuni Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Akkuart sett filmen, den sier at opptakene er ekte. Noen som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Wikipedia har hørt om det, Google også... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) på wiki stod det ikke noe konkret Edit: Ja etter litt googling (er trøtt) så fant jeg ut at alt er fake. Temmelig teit gjort og si at det er ekte. Jeg likte faktisk filmen, men veit ikke om jeg er fornøyd eller sur Endret 2. mars 2010 av [email protected] Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ganske vanleg påstand. Det same blir vel påstått om Blair Witch Project. Dan Brown påstår at alt av teknologi i bøkene hans eksisterer, det er også BS. Endret 2. mars 2010 av HValder Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) ja! eller.. Nei? Edit: Oh sweet! Det er ikke rå å dobbelposte, det blir bare til en edit. Kult.. Som sagt jeg er trøtt, og sikter mot senga. Endret 2. mars 2010 av [email protected] Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 på wiki stod det ikke noe konkret "It claims to faithfully portray actual alien abduction events ..." Kan knapt være mye mer konkret enn det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Finnes ikke Antimaterie!? Ikke det hypermoderne flyet heller!? CRYY! NOT.. Nå føler jeg meg en smule dum som holdt på å gå 5 på den film"sant" opplegget. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Mykje av teknologien i Dan Browns bøker eksisterer, men langt ifrå alt. Antimaterie eksisterer, men ikkje slik som den blir beskrevet i bøkene. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 på wiki stod det ikke noe konkret "It claims to faithfully portray actual alien abduction events ..." Kan knapt være mye mer konkret enn det. Som igjen pker på at det er en rekonstruksjon av ting som påstås å ha skjedd. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Som igjen pker på at det er en rekonstruksjon av ting som påstås å ha skjedd. Og så? Det er fortsatt innlysende at det er fiksjon. Man kunne hatt den samme teksten på begynnelsen av Avatar, uten at det ville gjort noe fra eller til. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Meir konkretisering frå Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Fourth_Kind The film's trailer states that the story is based on "actual case studies," but did not specify any cases. As a result, much speculation has arisen regarding the search for documented evidence from the actual cases and whether Dr. Abigail Tyler is a real person or a fictional character for use in an internet viral marketing campaign.[5] On September 1, 2009, an investigation by Noori Wright and the Anchorage Daily News examined the validity of the film's premise, and its relation to actual disappearances that have occurred in and around the town of Nome. The investigation found no specific events to back up the claims in the film and also revealed that unsolved deaths in Nome are no more a majority of disappearances (just as in other remote areas).[6] On November 12, 2009 Universal Pictures agreed to a $20,000 settlement with the Alaska Press Club "to settle complaints about fake news archives used to promote the movie." Universal acknowledged that they created fake online news articles and obituaries to make it appear that the movie had a basis in real events.[7] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå