hip hopopotamus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Når pc'n går varm, spretter microsoft outlook opp, med mange vinduer. Hjelper ikke med kjølematte under heller. hva kan jeg gjøre? noen tips? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Prøv med gaffa teip over Outlook ikonet. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Når pc'n går varm, spretter microsoft outlook opp, med mange vinduer. Hjelper ikke med kjølematte under heller. hva kan jeg gjøre? noen tips? Hva med å fortelle litt om maskinen din (et krav hvis du vil ha fornuftige svar). Og ikke minst, hvis den er brukt over noe tid, kan det være et støvproblem. Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Merke LG Bærbar. Intel core duo T5750 3GHz. 4 GB. Vista home. HD 2600. Hjelper det noe eller ? Har hat den i litt over et års tid. Endret 2. mars 2010 av hip hopopotamus Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har du hadd dette problemet lenge eller er det et relativt nytt problem? Og.. har du gjort noen endringer i BIOS i det siste? Lenke til kommentar
hip hopopotamus Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Har ikke gjort noen endringer i BIOS nei. Dukket opp etter et halvt års tid, pc'n blir jo glo varm bare av og stå på bordet, uten aktivitet. Men det er jo en sammenheng mellom varmen og outlook. kan ikke fatte hva det er. Holder jeg den vekk fra borde en periode, så kan jeg lukke outlook igjen. Men hva kan jeg sjekke i BIOS, hvis dette skulle være årsaken? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Varmeproblemet ditt kan skyldes støv (som allerede sagt høyere opp i tråden). Rens maskinen for støv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå