Gå til innhold

Tilbakemelding på nettbutikk

Anbefalte innlegg

Hei

Driver å utvikler en nettbutikk som skal startes veldig snart håper vi. Produkter og alt ligger inne. Tenkte jeg skulle se om jeg fikk noen tips om hva jeg kunne gjort bedre før en offentlig lansering av sidene.

www.fantasibutikken.no

Samtidig vil jeg spør om tips til en god betalingsløsning.

Vi har sett på DIBS, Netaxept og bestemt oss for DIBS. Men om du har andre anbefalinger så er vi åpne for andre forslag.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første jeg legger merke til er mangelen på grafikk. Hvis du ser på lignende nettbutikker (som f.eks. Kondomeriet) bruker de bilder på flere sider enn produktsidene, noe som gjør hele nettstedet mer levende og spennende. Kun tekst og linker blir litt .. kjedelig.

Lenke til kommentar

Å vil bytte ut design fargene litt med litt mer passende tema, det som er nå er bare hentet direkte fra gratis css template side, og som er gjort minimalt med

Vil kjøre top produkter på fremsiden samt legge inn bilde av "nye produkter" på venstre siden, samt legge inn ett promotert produkt på høyresiden under handlekurven for å lage litt balanse i bildet :)

Det er ikke mye grafikk der nå nei. Venter samtidig på att logoen skal bli ferdig ;)

Lenke til kommentar

Det høres flott ut! Men .. du burde nesten ha ventet til siden var ferdig før du ba om kritikk :) Det er greit å gjøre forandringer etter å ha mottatt tilbakemeldinger fra andre, men det er noe annet når siden ikke er ferdig i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Det var faktisk ett punkt vi ikke hadde tenkt over. Og som jeg fikk av response ganske tidlig på en annen side, så i bunn og grunn trodde vi att det meste skulle vært klart. Og dette er egentlig ikke store ting heller. En liten hva er hot på ene siden, og ett bilde av produktene i nye produkter delen og noen populære produkter på hovedsiden. :-) Så ba om kritikk for å finne ut hva mer som måtte gjøres, og nå har jeg fått di forslagene av andre :) Kjører debatt på flere sider for å få mest mulig respons =)

Men forstår poenget ditt ja =)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei igjen,

bruker samme tråden og oppdaterer hva som har skjedd.

Venter nå på att vi skal få klarsignal fra innløseren vår slik att vi får implementert betalingen.

Har også endret farger, lagt inn mer bilder osv. Men synes selv det blir litt voldsomt, men er ikke akkuratt så veldig flink med photoshop & fargevalg osv. så noen tips og triks for å hjelpe oss i rett retning hadde vært flott her.

Mvh

Birger U. Odland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...