Gå til innhold

Ny Bærbar snart....


Anbefalte innlegg

Heisann.. Kanskje tenkt meg en ny bærbar pc etterhvert..

 

grunnen til at jeg spør er jeg egentlig bare skal bruke den til surfing, musikk og f.eks msn å sånn..

 

Jeg kunne tenke meg et av disse merkene; Acer, ASUS eller Lenovo..

 

krav jeg har til denne er maks 15,6" skjerm og kanskje 3-4 GB minne.. Harddisk trenger ikke være stor.. 160 eller 250 GB holder i massevis..

 

PCen trenger ikke være så dyr heller..

 

Noen forslag til hvem jeg evt kan velge? :)

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha droppa Acer... "plastic-fantastic" :p

 

Til ditt bruk kan du vel plukke en laptop til 3000-6000kr, kommer helt ann på hvor mye du er villig til å punge ut.

 

Jeg synes Lenovo er dyre, men ASUS er et greit valg tenker jeg. Har hatt flere ASUS maskiner og er storfornøyd. Grei standard (byggkvalitet) og god service. Kikka noe på DELL?

Lenke til kommentar

ACER 5740 G

 

Specs

 

Kjøpte denne selv og det er en helt super maskin, drar spill greit ...å rimligste web butikk Amentio har den til kr 4818

Fikk en kamerat til å kjøpe en slik en. Ble positivt overrasket, det eneste minus er at batterilevetiden ikke er all verden.

 

Batteritiden ligger opp mot 4 timer da, skulle vel holde det

Lenke til kommentar

Batteritiden ligger opp mot 4 timer da, skulle vel holde det

Det kommer an på hvem som spør. For 4 timer er batterlevetiden ved lett bruk. Dvs dempet bakgrunnsbelysning, litt surfing og knotting i Word. Dra i gang en film eller noe som jobber tungt på disken, og det er tomt etter 2 og halv time.

 

Nå er vel 2,5 kontra 4 timer ikke så stor forskjell. Men det hadde vært snadder med 8 til 12 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...