Sailfish Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei! Jeg skulle gjerne hatt tak i: - 1 x 10 K linært potentiometer - 1 x 1 K resistor - 1 x 470 ohm resistor - 1 x 0,1 uF kapasitator - 1 x 1 uF kapasitator - 1 x LM317 - 1 x kretskort/koblingsbrett - noen ledninger Jeg vet at bla. Radioshack-butikkene i USA har disse varene i sortimentet, og lurte på hvilke butikker som tilsvarer her i Norge? Noen som kan hjelpe meg litt her? Mvh, Tom-André Lenke til kommentar
Hvem Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Mener å ha spurt om det samme før, det jeg husker jeg fikk som svar var: www.elfa.se og noen nettbutikker. Elfa skal nok være bra, vet bare ikke helt hvordan de er med priser though. EDIT: Fant tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1136650&st=0#entry14127735 Hmm, hvorfor virker ikke lenkefunksjonen? :/ Endret 2. mars 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
Kanutus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg vil helt klart anbefale futurlec.com. Jeg har brukt dem en hel del, og i tillegg til å ha et veldig godt utvalg, så er de veldig billige sammenliknet med andre (gjerne halv pris sammenliknet med f.eks. electrokit.se, elfa, osv) samt at fraktkostnadene er superbillige. Dersom du ikke finner det du skal ha der, vil nok electrokit.se være det neste alternativet. MEN: Prisene der er høye, og jeg opplevde å vente i 3-4 måneder på noe jeg bestilte derfra (bl.a. et loddeapparat) og de var totalt håpløse og ubrukelige på kundestøtte dengang. Jeg gjør mitt ytterste for å holde meg unna dem. Elfa er bedre, men de krever at du representerer et firma, privatpersoner vil de ikke ha(!?). Lykke til Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Kan fint handle fra elfa som privat person. De er kanskje litt dyre på en del ting, men på den andre siden så slipper du unna dyrere frakt som utenlanske sider ofte vil ha. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hos Elfa.se betaler eg kr 29 i frakt pr brev(får en del småtteri i et brev) og prisene er ikke så mye dyrere. Dessuten pleier eg å få delene dagen etterpå eller senest dagen etter det igjen. Verdt en evnt høyere pris mener eg. Lenke til kommentar
lordmyrland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du finner nok billigere alternativ enn ELFA. Men skal du ha ting raskt levert, slippe å handle fra utlandet, ha muligheten til å kjøpe i stykk og ha tilgang til et brukbart stort utvalg, så vil jeg si ELFA er et bra alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå