Gå til innhold

Radioshack i Norge?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle gjerne hatt tak i:

- 1 x 10 K linært potentiometer

- 1 x 1 K resistor

- 1 x 470 ohm resistor

- 1 x 0,1 uF kapasitator

- 1 x 1 uF kapasitator

- 1 x LM317

- 1 x kretskort/koblingsbrett

- noen ledninger

Jeg vet at bla. Radioshack-butikkene i USA har disse varene i sortimentet, og lurte på hvilke butikker som tilsvarer her i Norge?

Noen som kan hjelpe meg litt her? :dremel:

Mvh,

Tom-André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil helt klart anbefale futurlec.com. Jeg har brukt dem en hel del, og i tillegg til å ha et veldig godt utvalg, så er de veldig billige sammenliknet med andre (gjerne halv pris sammenliknet med f.eks. electrokit.se, elfa, osv) samt at fraktkostnadene er superbillige. Dersom du ikke finner det du skal ha der, vil nok electrokit.se være det neste alternativet. MEN: Prisene der er høye, og jeg opplevde å vente i 3-4 måneder på noe jeg bestilte derfra (bl.a. et loddeapparat) og de var totalt håpløse og ubrukelige på kundestøtte dengang. Jeg gjør mitt ytterste for å holde meg unna dem. Elfa er bedre, men de krever at du representerer et firma, privatpersoner vil de ikke ha(!?). Lykke til :)

Lenke til kommentar

Hos Elfa.se betaler eg kr 29 i frakt pr brev(får en del småtteri i et brev) og prisene er ikke så mye dyrere. Dessuten pleier eg å få delene dagen etterpå eller senest dagen etter det igjen. Verdt en evnt høyere pris mener eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...