dem0 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei, jeg leter etter en WPA-nøkkel som er registrert på en skole-pc. Maskinene har XP, og i motsetning til windows 7 kan man ikke så enkelt se registrerte WEP/WPA nøkkler. Jeg finner noe her; HKLM\SOFTWARE\Microsoft\WZCSVC\Parameters\Interfaces, men ser ut som den er kryptert til hex eller noe sånt, så aner ikke om den vil fungere. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Veldig enkel løsning. Spør skolens IT-ansvarlig om å få koden. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Veldig enkel løsning. Spør skolens IT-ansvarlig om å få koden. De ikke ut koden, de skriver den inn selv på skole-pcn, og da er den er stor sjangs for at de ser at jeg har Windows 7. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Koden i XP er kryptert på en spesiell måte og kan derfor ikke brukes på Vista og trolig ikke på Win7. http://www.nirsoft.n...ep_key_faq.html Du kan jo emulere XP på Win7 maskinen og bruke den gamle krypterte XP-nøkkelen fra registry. Endret 2. mars 2010 av la7dfa.com Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Koden i XP er kryptert på en spesiell måte og kan derfor ikke brukes på Vista og trolig ikke på Win7. http://www.nirsoft.n...ep_key_faq.html Du kan jo emulere XP på Win7 maskinen og bruke den gamle krypterte XP-nøkkelen fra registry. Har ikke tenkt på dette, skal prøve ut. Takk! EDIT: Det funket ikke, hardware virtualization er skrudd av i BIOS, og jeg har ikke BIOS-passordet. Endret 2. mars 2010 av demonize Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Er vel lagt opp på denne måten med tanke på skolens sikkerhet. Så om IT avdelingen ikke gir ut nøkkelen så er det av god grunn. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Bruk Cain du, den kan finne WEP nøkler som er lagret på maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå