phpnuke Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei! Jeg ser på wikipedia at Bonanza har, 14 sesonger, og 431 episoder. Men det jeg kun finner av dvd hos de norske dvd nettbutikkene er Vol. 1 og 2. Det må da være flere vol? Kan toppen være 20 episoder på de to vol. Takk Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Var ikke så lett å finne et godt utvalg av de sesongene, men i Tyskland har dem hvertfall gitt ut en del sesonger. De koster over mva-grensa, så skal du først handle så kan det være en idé å kjøpe flere. Du finner dem bl.a. hos Amazon.de. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Oki. Det var da merkelig at de ikke har flere i Norge. Noen som vet hvem jeg skal ta kontakt med for å forhøre meg? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Star Media Entertainment a.s · Morteveien 6, 1481 Hagan Tlf: 67 06 40 20 · Fax: 67 06 40 21 · E-post: [email protected] Ser at sesong 2 som kom ut i Norge kom for ca. 6 mnd siden, så kan jo tenkes at de akkurat har startet å utgi dem og vil gi dem ut med jevne mellomrom framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå