enny12 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei ! Bor på internat, og har cisco system på skolen(trådløst), når man logger på internetten på pcen så må man skrive inn passord i nettleseren etterpå. Men når eg prøver på playstation 3'n så får eg ikkje det til. Ka kan eg finne på for noke lurt då ? På forhånd takk ! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Logg på med PC først og koble så til PS3 via det kablede nettverkskortet på PC. Du kan bruke guide i Windows for å sette opp deling av internett. Lenke til kommentar
enny12 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Har prøvd men funka ikkje Lenke til kommentar
enny12 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 1. koble til wlan på skolen.2. koble til lan kablen (kryssa?) så dem linker opp. 3. sett fast ip til eks 10.9.9.1 på din pc, sett fast ip på ps3'en til 10.9.9.2 4. laste ned ccproxy på pc'en din, installer det (piratbukta har det hvis du ikke vil paye) 5. skrive inn proxy ip 10.9.9.1 på pc3'en og den vil gå rett på inet :-) Var en som sa ditta til meg men når eg setter fast ip så kommer det bare unidentified network der det står kass internett man er pålogga.. veit ikkje heilt ka eg skal skrive på subnet mask, default gateway og dns Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Maske kan være 255.255.255.0 Gateway og DNS= PC sin IP mot internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå