Echuz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 som dere sikket ser så trenger jeg ny pc før tg, ikke fordi jeg vil ha ny, men den jeg har er så og si ødelagt men.. er dritt lei av og drasse med meg stasjonær hver gang jeg skal på lan etc. så har planer om en laptop, har sett litt på Alienware men de er faaaaaelig dyre, driver mye med spilling (WoW, L4D2, mass effect 2 etc.) og en god del photoshop, pleier og se på film mens jeg spiller og kjører som ofte mange programmer samtidig. noen som har tips til modeller, systemkrav osv? hadde vert greit hvis tastene lyser også thx på fårhånd Lenke til kommentar
uvorewerh Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hvor mye har du tenkt å bruke? Lenke til kommentar
areah Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 du kan da se på multicom sine bærbare, disse kan du delvis konfigurere selv med eks denne blir vanskelig å anbefale hvilke konfigurasjoner du bør velge uten at du sier hva budsjett du har. er det lavere enn 14k så må du velge annen modell den den jeg satt opp er det 15k velger du hd5870 som skjermkort +4 GB ram 17.5k: velg intel X-25 80GB som harddisk og 500GB harddisk som ekstra harddisk Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Forslag dyr her og en billigere her. Lenke til kommentar
Echuz Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) takk for svar så veldig grei ut den du hadde satt opp som eks. men slike ting tom ekstra hardisk og tilbehør ink. os trenger jeg ikke, men vet du om når man velger si 4gb ram, er det da 2x 2gb inni eller 1 4gb?? og hvilke elementer er eksta viktige for og få en pc som kan takle masse utstyr tilkoblet + veldig mye som krever litt av maskina. f.eks og kjøre cs/wow i bakgrunn mens jeg sørfer/ser film og spiller et annet spill, hva må til for dette uten at den blir treg, og evt. hvor mye må jeg ut med, drit i busjettet og btw, veit du om man kan bytte ut tastaturet med ett med lys? og pcen blir nok ikke slaske i sofa pc, blir erstatning med stasjoner. Endret 3. mars 2010 av WoW-m4m4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå