Fotofashion Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 helst kunne jeg tenkt meg å prøve 4 BD'er på slike bilder på en Greenberg oppsett. Meen mangle litt utstyr Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Greenberg bruker vel en stk dish, med ringflash fill~~ mener det var det jeg så da jeg så en behind the scenes greie med en basket dude iaf. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Greenberg bruker vel en stk dish, med ringflash fill~~ mener det var det jeg så da jeg så en behind the scenes greie med en basket dude iaf. hun bruker vell 2 sølvparaplyer og ringflash og baklys. Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Greenberg bruker vel en stk dish, med ringflash fill~~ mener det var det jeg så da jeg så en behind the scenes greie med en basket dude iaf. hun bruker vell 2 sølvparaplyer og ringflash og baklys. Men på fredager bruker hun vel en softboks, eller... Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bilde tatt med Olympus 770sw i sport modus + jpg da det ser ut som kan fungere i en litt urolig kajakk noe be-kjært for å få bort forestyrende saker. bildet er tatt like utenfor Drøbak nord Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hvordan få med seg kamera på treningstur (på ski). Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Flotte bilder Remi. Jeg liker det første, kvadratiske bildet best. Komposisjonen er bra, og de duse pastellfargene passer godt! Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Det er kaldt ute. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nesten flere modell bilder enn annet random for tiden :=) Festlig. Mere @ bloggen min Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 stilfult ole. Ja morro at det kommer mer slik stoff her. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 leker meg gamle bilder i lightroom, endte opp med dette resultatet, likte det, vet ikke hvorfor, men jeg likte det:P Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Var en liten tur på den lokale fotballbanen med en kompis og fikk dette resultatet Bildene er tatt med Canon eos 400d, 18-55mm f/3.5-5.6. Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Et compositbilde fra meg... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 da, composite? fingrene så litt frostskada ut , ellers stilig som vanlig. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det første var ganske stilig LaviX. Kudos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Er alt for lite ute og tar bilder for tiden, men her kommer i alle fall mitt første, og forhåpentligvis ikke siste bidrag til denne månedens tråd. =) Gi meg gjerne tilbakemelding på om det er for mørkt, ettersom jeg ikke har fått kalibrert skjermen min på ei stund. edit: La til en forhåpentligvis forbedret versjon. Om ikke så mye forbedret, men dog. Justert shadow/highlights. Exif: 1/20 sek F/11 ISO 100 12mm Endret 11. mars 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Gi meg gjerne tilbakemelding på om det er for mørkt, ettersom jeg ikke har fått kalibrert skjermen min på ei stund. Omstendigheten er litt dyster synes jeg så da passer fargene. Hvor er bildet fra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå