Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mars 2010

Anbefalte innlegg

Test av "Beercan" Minolta 70-210 4.0 kjøpt fra Ebay for Usd 200,- påmontert A850

Åssen liker du beercan da?

Den er lett, forholdsvis kompakt og har indre fokusering. Optisk er den ganske god, men noe soft på 4.0. Til 200 dalar er den et røverkjøp, ingen tvil om det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult Eric :=)Likte denne bedre enn det S/H bilde hun posta på bloggen sin :=) Men litt rød/rar under øynene + litt poser ? :p Ville ha fjerna det jeg ihvertfall.

serien er ikke helt ferien enda, driver å prøve å finne ut hvilke vei jeg skal redigere bildet enda..

IMGP0532-Edit-2.jpg

men linjene under øynene hadde jeg tenkt å beholde. Se hvordan det bli med ikke alt for perfekt hud.

Lenke til kommentar

Hei, jeg er ny på dette her, prøver meg med noen bilder fra en tur i ettermiddagssola i dag. Havnet på et gammelt fabrikkområde i byen Delft i Nederland. Bildene tatt med et Pentax K-x med kitobjektivet (18-55).

post-122355-1268002265,7066_thumb.jpgpost-122355-1268002275,7641_thumb.jpg

post-122355-1268002283,6582_thumb.jpgpost-122355-1268002297,3242_thumb.jpg

Liker veldig godt dei varme tonane. Flott jobba.

Lenke til kommentar

Kult Eric :=)Likte denne bedre enn det S/H bilde hun posta på bloggen sin :=) Men litt rød/rar under øynene + litt poser ? :p Ville ha fjerna det jeg ihvertfall.

serien er ikke helt ferien enda, driver å prøve å finne ut hvilke vei jeg skal redigere bildet enda..

IMGP0532-Edit-2.jpg

men linjene under øynene hadde jeg tenkt å beholde. Se hvordan det bli med ikke alt for perfekt hud.

Aldri kjørt to beauty-dish'er (og heller ikke en så langt ned som det så ut som du kjørte på "behind the sceens" videoen til damene) Skal bli morro å se bildene fra de to andre også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...