olar0701 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Test av "Beercan" Minolta 70-210 4.0 kjøpt fra Ebay for Usd 200,- påmontert A850 Åssen liker du beercan da? Den er lett, forholdsvis kompakt og har indre fokusering. Optisk er den ganske god, men noe soft på 4.0. Til 200 dalar er den et røverkjøp, ingen tvil om det Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Var en tur i dyreparken i dag. Ny tur neste helg Ta turen den 20. heller Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Var en tur i dyreparken i dag. Ny tur neste helg Ta turen den 20. heller Nei skal være med samboeren på noe NFFA (albino-greier)-greier så vi skal på Rica å spise middag på lørdag og dyreparken på søndag eller noe sånt Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 En katt som kom på besøk. Ville tydeligvis inn i varmen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 SØT! Send hit! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det første bildet var skikkelig nusselig, Inc! Og morsomt også lenge siden jeg har klemt ut av meg noe her nå. Her er ett bilde fra dagens skitur. Storerøysa på Storheia i Bymarka i Trondheim. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er et stykke igjen til følgefokushastigheten til D700, men Sony A850 med 3 bps imponerer meg litt på bevegelige mål. En "keeperrate" på ca 50% på en skapning i 4o km rett i mot må vel være godkjent på et tregt fullformat? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Min favoritt blant mine fra akamtreffet i Oslo i dag: Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Enkelt test bilde med Cir-Polarizing filter Lenke til kommentar
Kahlius Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hei, jeg er ny på dette her, prøver meg med noen bilder fra en tur i ettermiddagssola i dag. Havnet på et gammelt fabrikkområde i byen Delft i Nederland. Bildene tatt med et Pentax K-x med kitobjektivet (18-55). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noe jeg leker med fortia Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kult Eric :=)Likte denne bedre enn det S/H bilde hun posta på bloggen sin :=) Men litt rød/rar under øynene + litt poser ? Ville ha fjerna det jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kult Eric :=)Likte denne bedre enn det S/H bilde hun posta på bloggen sin :=) Men litt rød/rar under øynene + litt poser ? Ville ha fjerna det jeg ihvertfall. serien er ikke helt ferien enda, driver å prøve å finne ut hvilke vei jeg skal redigere bildet enda.. men linjene under øynene hadde jeg tenkt å beholde. Se hvordan det bli med ikke alt for perfekt hud. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 oatch tool + fade for å dempe ihvertfall, trenger ikke fjerne helt. det blir jo - veldig - markant når mainlight er så høyt oppe. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nydelig! Hjertelig takk! Francis Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Poster et par bilder av nevøen, bare for å bidra med noe lissom:) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) ISO 1600, f/4 og 30 sek lukkertid gav dette i kveld: Endret 8. mars 2010 av W202 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei, jeg er ny på dette her, prøver meg med noen bilder fra en tur i ettermiddagssola i dag. Havnet på et gammelt fabrikkområde i byen Delft i Nederland. Bildene tatt med et Pentax K-x med kitobjektivet (18-55). Liker veldig godt dei varme tonane. Flott jobba. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Akam folk er vell lei av modell bilder , så slenger ut en til. Tatt i forbindelse med testing av mau. Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kult Eric :=)Likte denne bedre enn det S/H bilde hun posta på bloggen sin :=) Men litt rød/rar under øynene + litt poser ? Ville ha fjerna det jeg ihvertfall. serien er ikke helt ferien enda, driver å prøve å finne ut hvilke vei jeg skal redigere bildet enda.. men linjene under øynene hadde jeg tenkt å beholde. Se hvordan det bli med ikke alt for perfekt hud. Aldri kjørt to beauty-dish'er (og heller ikke en så langt ned som det så ut som du kjørte på "behind the sceens" videoen til damene) Skal bli morro å se bildene fra de to andre også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå