:Francis: Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Godt sett, strålende utnyttet! Takker . Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er født i 1988. Allerede da, var jeg eldre enn det du er nå Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Arbeidsplassen min de neste ukene fremover: Har man sluttet med film, får man emulere det etter beste evne . View On Black Francis Endret 3. mars 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 *vil ha i mine inlegg* Her er ett bilde fra meg. Er en stund siden jeg har postet nå merker jeg ! Vært i Oslo, og brukt mye av tiden min i det siste på å vente, så har vært litt giddaslaus Men tilbake igjen nå. Og bloggpost om shootn kan leses her Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 ^^ Pen ræv Du må endre farga på teksten på bloggen din. Det gjør neste vondt å lese.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er født i 1988. Allerede da, var jeg eldre enn det du er nå Men ut fra avataren din ser det ut til at du holder deg godt Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er ikke helt ferdig med den enda, driver å mekker litt selv, så det blir sikkert litt forandringer ja :=) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er født i 1988. Allerede da, var jeg eldre enn det du er nå Though luck. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Men ut fra avataren din ser det ut til at du holder deg godt Bananer er godt mot aldring, vettu Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Veldig dårlig bilde. Tok det gjennom et vindu :-( Endret 3. mars 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
arela Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Veldig dårlig bilde. Tok det gjennom et vindu :-( Du må ikke si slikt! Det høres finere ut med: Jeg brukte filter Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Har man sluttet med film, får man emulere det etter beste evne . View On Black Francis Det der gjør savnet etter de analoge bildene lettere enn jeg trodde! Endret 3. mars 2010 av a_aa Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er født i 1988. Sa ikke at du er 40, bare at du vanligvis ser 40 ut Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Sa ikke at du er 40, bare at du vanligvis ser 40 ut Og likevel spør de fortsatt etter legg på polet.. - Miniwalk på Dønna i dag med Ksolfjeld og min venn og (ikke-)kollega (ikke-)doktor Waade. (Et naust.) (Enda et naust.) (Et landskap.) (For de interesserte er dette en KSolfjeld som fotograferer landskap.) (Dette er altså en Kenneth.) (Og dette er en Waade.) (Dette er bare en mann som sover.) (Noen må gå med krykker.) (Dette er den merkeligste bussen ever. Den går til.. Bodø Glimt?!) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Gidder ikke å oversvømme tråden med naust og Aldra bilder Her er ett fra vår miniwalk: Dønnamann Endret 3. mars 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Tsj, slutt å være så beskjeden, Kenneth. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 leker meg med pentax'en igjen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) *edit* Her var plutselig en dobbeltpost.. Skjønner ikke.. Endret 4. mars 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Monumentet Bildet er tatt på Tjøtta internasjonale krigskirkegård. Wiki Her har 2 bilder havnet i hver sin tråd. Opplasteren reagerte ikke så jeg avbrøt, men likevel har bildene blitt lastet opp. Mystisk.. Endret 4. mars 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå