Lynx- Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Når påskeværet ikke samarbeider får man sitte inne og se på appelsinene. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Synes bare noen av grafittimalerne bruker fine farger. 2200 er postnummeret jeg bor i, også kjent for litt gatebråk og diverse gjengoppgjør, f.eks i forbindelse med rivning av et ungdomshus her for noen år siden. Selv om det er mye bra med området, er det ikke bedre enn at jeg skal flytte snart, men må ha med noen minner på veien. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Er det ikke på tide med en ny tråd...? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ah, doh. Selv om jeg til og med hadde bitt meg merke i at det er luredagen, så hadde jeg glemt at det naturligvis er ny måned Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ikke din feil budofil. Moderatorene oppretter ny tråd... på ett eller annet tidspunkt. I mellomtiden får vi bruke denne. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Campingvogner er populære, men kva med eit styrehus frå ein båt, på land. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det er på tide å avslutte denne tråden, men først må jeg slenge ut denne: Endret 2. april 2010 av azathosk Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan ikke se at det er kommet en april tråd så jeg får poste her. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) *Slett* Endret 2. april 2010 av Øyjor'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå