Simon Aldra Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Fin påsketemperatur ute. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Et par bilder fra forrige ukes london tur med klassen London <3 Var der forrige uke selv med skolen faktisk. Fikk dog ikke noen gode nok blinkskudd. Likte spesielt telefonboksen din. Tror jeg må tilbake til London bare for å fotografere. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 En av oppgavene til den avsluttende dagen på fotokurset er et selvportrett. Etter å ha tatt en lang rekke "normale" bilder i dag, er dette det som faktisk er nærmest innsendingsverdig (slapp av, det kommer ikke til å skje). Noen klarer ikke å høre opptak av stemmen sin, jeg takler ikke å se bilder av meg selv... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Noen klarer ikke å høre opptak av stemmen sin, jeg takler ikke å se bilder av meg selv... Med et sånn bilde er det jo forstålig Jeg blir lettere utilpasset uansett hva det er,som inneholder enhver antydning av MEG. Endret 29. mars 2010 av Nautica Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Når det gjelder diskusjonen om fotografering i gråvær så må jeg ærlig innrømme at jeg liker å ta bilder når det er grått og trist vær. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Et par bilder fra forrige ukes london tur med klassen London <3 Var der forrige uke selv med skolen faktisk. Fikk dog ikke noen gode nok blinkskudd. Likte spesielt telefonboksen din. Tror jeg må tilbake til London bare for å fotografere. Takk, ja det er en veldig fin by, veldig mye fett å ta bilder av Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Førsteutkast av redigering for serie fra fotoshoot forrige torsdag Edit: Tatt i trang leilighet med 2 * SB-800 og 1 * SB-900, så manøvreringsmuligheter med tanke på lys var ekstremt begrenset. Første gang jeg er fornøyd med resultatet av CLS. Edit2: Ble over 5 bilder, i strid med regler så fjernet et par. Endret 29. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Takker! Det er Halden ja. Endret 29. mars 2010 av W202 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Sida eg har blitt ganske fascinert av portrett i det siste prøvde eg meg litt på dama.Eg har lagt dette bilete ut i BK og, men dette er ein litt anna versjon. D90 - 50mm - 1/60 - F/2.5 - iso 100 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Lappet sammen et panorama fra noen gamle filer jeg hadde liggende. Er fra øya Aldra, rett uttafor stua vår der. Verdens fineste øy, må vite. Endret 30. mars 2010 av Simon Aldra Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Lappet sammen et panorama fra noen gamle filer jeg hadde liggende. Er fra øya Aldra, rett uttafor stua vår der. Verdens fineste øy, må vite. Bærer preg av tønneforvrengning, muligens korrigering av de enkelte bildene før man koblet dem sammen ville gjort seg? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2010 Da ville jeg jo ha sovnet før det ble ferdig. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Bærer preg av tønneforvrengning, muligens korrigering av de enkelte bildene før man koblet dem sammen ville gjort seg? hmmm... veldig nysjerrig hvordan dette øynes, for et utrent øye ...? Endret 30. mars 2010 av flu Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hr. And: Sweeeet! Takk takk! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Litt fugletitting i dag. Synkronsvømming Jeg ble ganske fornøyd med dette bildet som jeg ikke trengte å crop'e Ugh, ville ikke blitt bitt av denne dinosauren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå