Gå til innhold

Akambrukernes bilder - mars 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par bilder fra forrige ukes london tur med klassen :)

London <3

Var der forrige uke selv med skolen faktisk. Fikk dog ikke noen gode nok blinkskudd. Likte spesielt telefonboksen din.

Tror jeg må tilbake til London bare for å fotografere.

Lenke til kommentar

En av oppgavene til den avsluttende dagen på fotokurset er et selvportrett. Etter å ha tatt en lang rekke "normale" bilder i dag, er dette det som faktisk er nærmest innsendingsverdig (slapp av, det kommer ikke til å skje). Noen klarer ikke å høre opptak av stemmen sin, jeg takler ikke å se bilder av meg selv...

sp1-liten.jpg

Lenke til kommentar

Noen klarer ikke å høre opptak av stemmen sin, jeg takler ikke å se bilder av meg selv...

Med et sånn bilde er det jo forstålig :p

Jeg blir lettere utilpasset uansett hva det er,som inneholder enhver antydning av MEG.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Et par bilder fra forrige ukes london tur med klassen :)

London <3

Var der forrige uke selv med skolen faktisk. Fikk dog ikke noen gode nok blinkskudd. Likte spesielt telefonboksen din.

Tror jeg må tilbake til London bare for å fotografere.

Takk, ja det er en veldig fin by, veldig mye fett å ta bilder av :)

Lenke til kommentar

Førsteutkast av redigering for serie fra fotoshoot forrige torsdag

post-182759-1269897420,0923_thumb.jpg post-182759-1269897469,0063_thumb.jpg post-182759-1269897492,7446_thumb.jpg

post-182759-1269897558,5785_thumb.jpg post-182759-1269897573,8494_thumb.jpg

Edit:

Tatt i trang leilighet med 2 * SB-800 og 1 * SB-900, så manøvreringsmuligheter med tanke på lys var ekstremt begrenset. Første gang jeg er fornøyd med resultatet av CLS.

Edit2:

Ble over 5 bilder, i strid med regler så fjernet et par.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

pano-aldra-2.jpg

Lappet sammen et panorama fra noen gamle filer jeg hadde liggende. Er fra øya Aldra, rett uttafor stua vår der. Verdens fineste øy, må vite.

Bærer preg av tønneforvrengning, muligens korrigering av de enkelte bildene før man koblet dem sammen ville gjort seg?

Lenke til kommentar

Bærer preg av tønneforvrengning, muligens korrigering av de enkelte bildene før man koblet dem sammen ville gjort seg?

hmmm... veldig nysjerrig hvordan dette øynes, for et utrent øye ...? :hmm:

Endret av flu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...