tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Arnhem er en interessant by. Overnattet der en gang når de feiret dronningens bursdag. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Sikkert bare min elendige kompetanse når det gjelder å ta bilder men de fleste bildene blir som regel ikke noe særlig skarpt:-( Ja jeg står i ro. Tips og råder sitter jeg STOR pris på. Canon sine bilder blir gjerne litt softe og trenger en oppskraping. "Fotgjengerfeltslandskap"? Er det et ord? Veikryss i Arnhem, Nederland. Og til min store overraskelse, fantes det ledige sykkelstativer. Ikke mange, de fleste var fortsatt opptatt. Denne har nok ogsaa vaert opptatt. . . Arnheim er en plass som jeg også har lyst å besøke "historisk sett". Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Arnheim er en plass som jeg også har lyst å besøke "historisk sett". De sier det var noe som sjedde her i 44 45. Er ogsaa noen museer her. Har desverre ikke faatt tid til a besöke de. Kommer nok noen bilder kanskje derfra i April traaden. Arnhem er en interessant by. Overnattet der en gang når de feiret dronningens bursdag. Eller farlig by. Camex.nl. Noe av hva de hadde der var mye billigere en hva som er i prisguiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eller farlig by. Camex.nl. Noe av hva de hadde der var mye billigere en hva som er i prisguiden. Ran på åpen gate? Er det unskyldningen når du kommer hjem Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Arghh, det klør på nesen! Se, jeg har vært hos tannlegen. Nei, det er nok best å holde kjeft og se litt overlegen ut. Jepp, jeg kjeder meg i lunsjen på jobb. Snart påskeferie! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Flotte bilder! Hvor fant du den karen luskende forresten? Endret 26. mars 2010 av Natrich Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Flotte bilder! Hvor fant du den karen luskende forresten? Litt øst for Kristiansand, finner du noen sibirske tigere luskende rundt. Vi snublet over mye annet rart også der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Var på land på et gammelt fiskevær for noen dager siden (Brattvær), og fant deriblant en gammel tank som dette sto på. Kun gjort noen små justeringer i Lightroom. Flere bilder fra dette flotte fiskeværet kommer vel når jeg omsider får kommet meg hjem på skikkelig pc og fått sett over. 1/2000 sek f/4 ISO 100 48mm Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 I går var det "åbning af bakken" (google it), og jeg fikk så vidt tatt en tur ut og knipset litt. Jeg bor like ved der det begynte, så jeg har ikke vært på bakken, men dog. Synes det var litt vanskelig belysning, da solen var veldig langt på sin vei ned, og iso måtte opp... Som litt mc-interessert må jeg likevel prøve Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Noe gammelt ræl jeg fant fra skoledagene og reshoppa litt. Kjøkkentjeneste er ikke gøy. E-400, 11-22, ISO100, f/11, 1/125s Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Mitt første bilde på nett tatt med mitt ferske studioblits-sett (Elinchrom D-lite 2/4 IT to go). Første gang jeg har ordentlige blitser. April-festen skal nok bli artig. Noen har sikkert sett et par liknende bilder fra meg før, men det var en del enklere å få til dette enn de andre, for å si det mildt. I det første (den røde utgaven), så måtte jeg i ettertid editere ut en dobbel verandadør. Slapp det her, for å si det sånn. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Et bilde fra gårsdagens shoot (ikke i studio). 2 * SB-800 og 1 * SB-900 benyttet; ingen hudsofting faktisk. Edit: Endret fargetoner Endret 26. mars 2010 av TGB Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dagens andre. Strømstolpene og ledningene ville jeg normalt sett irritert meg en del over, men ettersom de er en såpass naturlig del av dette gamle fiskeværet, gjorde jeg heller ikke noe forsøk på å klone de vekk. 1/50 sek f/11 ISO 100 12mm Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jazztobakken spreie seg som ei sky over Voss i desse dagar. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Dagens andre. Strømstolpene og ledningene ville jeg normalt sett irritert meg en del over, men ettersom de er en såpass naturlig del av dette gamle fiskeværet, gjorde jeg heller ikke noe forsøk på å klone de vekk. 1/50 sek f/11 ISO 100 12mm Når jeg ser sånne bilder savner jeg litt å ha en skikkelig kyststripe i nærheten. Rådhuskaia blir liksom ikke helt det samme. Veldig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jo takk så. =) Jeg er virkelig glad for å ha såpass lett tilgang på slik fantastisk natur. Selv om man finner flott natur lengre inn i landet også, så har jeg forelsket meg spesielt i kysten. Gleder meg til å dra tilbake når det har blitt grønnere. Er en kar som bor der ute på øya hele vinterhalvåret og når det kommer folk som har feriehus der ute, så reiser han inn til huset sitt på land. Skal avlegge han et besøk neste gang tenker jeg =) Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Eit portrett av denne karen hadde vore flott! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er selvfølgelig noe jeg håper på. Så håper han lar meg komme innpå han såpass, men han kjenner både pappa og bestefar såpass godt, at det regner jeg med at ikke skal bli noe problem. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Total-Nitrogen-prøver fra lab-en. Kjører forsøk på nitrogenfjerning fra avløpsvann i et prosjekt for City of Austin. D80, 35mm, f/1.8, ISO250 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Egil: Prøv å bli kjend med han, snakk med han og ha det koseleg, så tar du bilete. Endret 27. mars 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå