tomsi42 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fikk endelig prøvd meg litt på fuglefotografering her forledendag. Stakkars liten... Du trengte ihvertfall ikke super-rask autofokus for å fange denne fuglen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fikk endelig prøvd meg litt på fuglefotografering her forledendag. Pent! ..Smakfull negative clarity. Nydelig vinterbilde, selv om det strengt tatt er vår nå.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Så-så. Våren kommer nok en gang i august. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tror vi er mange her inne som har ventet lenge på våren nå... friske farger og jenter a la de Devisor fotograferer overalt. Det er fine ting Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Pene vårflombilder, Skogslik Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) En solnedgang ..En annen i orange og blått Begge bilder tatt med 70-200.. Endret 25. mars 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Så-så. Våren kommer nok en gang i august. ..For dere, ja - i går måtte jeg kjappe meg ut i hagen og ta bilder av snøklokkene før de blomstret av.. Fikk endelig ut fingeren og fikk tatt bilde av dette treet, som jeg synes er heller fascinerende. Det har en enormt tykk bark, som sprekker opp og vokser i tykke flak - her over en centimeter tykk bark ut til flere sider, fra en kvist bare få millimetre tykk.. ..Og jeg observerer igjen at en 5D med batterigrep og 24-70 med solblender ikke er diskret - dette er et et tre ved fortauet, på et hus hundre meter fra hjemmet, men en nabo tvers over veien kom over for å høre. -Tar du bilder av huset? -Nei, jeg tar bilder av dette treet. -Skal du kjøpe huset? -Nei, jeg tar bilder av treet. -Det er et fint hus. -Jeg er mer interessert i treet - se, så tykk bark. (..) Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 LOL..godt med latter om morgenen. Takker Trondster. Ikke bilde men det du skrev. Min datter. Snart 2 mnd nå. Tider flyger. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Eg intervjua ein fotograf til ei skuleoppgåva, her er resultatet: Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tok noen bilder ute idag men det overskyet og litt tåke. Så ut som at bildene var overeksponert pluss - minus Mislykkede bilder :-) Så jeg deler heller dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fikk endelig surret meg ut og ta noen bilder i kveld. Her er et lite knippe: E-620 og 14-42mm-en. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Tok noen bilder ute idag men det overskyet og litt tåke. Så ut som at bildene var overeksponert pluss - minus Mislykkede bilder :-) Så jeg deler heller dette. Vil du dele litt til,sånn som oppsett og exif Likte varmen/gløden i bildet,og da mener jeg ikke flammen. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fikk endelig surret meg ut og ta noen bilder i kveld. Her er et lite knippe: E-620 og 14-42mm-en. Det første der så kjent ut, er det samme motiv som du besøkte med D40 engang? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det første der så kjent ut, er det samme motiv som du besøkte med D40 engang? Det stemmer. Det var mer dekorativt da. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det første der så kjent ut, er det samme motiv som du besøkte med D40 engang? Det stemmer. Det var mer dekorativt da. gjorde seg godt i vinterdrakt også Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Tok noen bilder ute idag men det overskyet og litt tåke. Så ut som at bildene var overeksponert pluss - minus Mislykkede bilder :-) Så jeg deler heller dette. Vil du dele litt til,sånn som oppsett og exif Likte varmen/gløden i bildet,og da mener jeg ikke flammen. Klart jeg kan det. Standard 18-55mm kit objektiv. håndholdt F/8, Exposure Time 1/125, ISO 800, 55mm, Metering Mode - Center Weighted Average Det var vel dette du var interessert i. Sikkert bare min elendige kompetanse når det gjelder å ta bilder men de fleste bildene blir som regel ikke noe særlig skarpt:-( Ja jeg står i ro. Tips og råder sitter jeg STOR pris på. Bilde her har jeg gjort litt bedre med tanke på kontrast/brightness. men ellers dårlig bilde. Det andre bilde er uredigert med tanke på kontrast/brightness. Kun Minsket bilde litt. Som dere ser så ser bilde veldig uklart,utvasket farger og kontrast og brightness ser det ut som at det er for mye av. Endret 25. mars 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) "Fotgjengerfeltslandskap"? Er det et ord? Veikryss i Arnhem, Nederland. Og til min store overraskelse, fantes det ledige sykkelstativer. Ikke mange, de fleste var fortsatt opptatt. Denne har nok ogsaa vaert opptatt. . . Endret 25. mars 2010 av Noggie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå