Skogslik Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Da er våren begynt og komme: Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ikke akkurat blodferskt bilde dette. Er midt i et scanne prosjekt. Bildet er tatt i 74 med en Nikon F2 / 50mm Scannet med Nikon 5000 og Silverfast. Ikke etterbehandlet på noe vis. /Frode Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Eksperimenterer med en sjanger jeg har lekt med før: Inspirasjonen ble vekket til live igjen for en kort tid siden da jeg leste en artikkel på luminous-landscape. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Merkelig parkering i Leangenhallen i dag. Ballspill forbudt, men bilkjøring er greit? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) en liten tur ut i dag. Lenge siden værgudene var så snille. *edit* Ny revisjon. Endret 22. mars 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Jeg er ingen portrettfotograf, men ble fornøyd med dette etter litt fargejustering i LR. D80, 35mm, f/1.8 Endret 20. mars 2010 av Frikky Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Tok en liten tur ut mot kysten for en uke siden. Drar nok tilbake dit gitt. Endret 20. mars 2010 av IceFox Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Stilig Ice, bli dessverre ikke noe kyst tur på meg enda. Så landscapsbilder får vente enda en stund.. Imens får jeg fotografere andre typer landskap. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ett par fra idag. Testa det nye lyset mitt. Kun inne thou. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Sannelig mye variasjon i bilde materialet her inne, det er bra...litt for enhver smak ..også fint at det er så stor variasjon i nivået på foto-ferdigheter..så selv om enkelte kan gi en prestasjonsangst, så våger jo likevel andre mindre proffe seg frempå med bilder. Det er et stort fortrinn ved dette Forumet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 *snipe* Snart din tur nå Påskeliljer,nyutsprunget gåsunger og kvister er like rundt hjørnet nå Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 *snipe* Snart din tur nå Påskeliljer,nyutsprunget gåsunger og kvister er like rundt hjørnet nå Takk for det Nautica...du gir meg håp ..det har vært en lang, hard vinter ja...vanskelig å motivere seg med foto i isødet og "blåneglene", prøver så godt jeg kan å ha øynene oppe for andre motiver enn mine gjengangere..men gammel vane..etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Måtte ta bilde av rosen før den visner Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Fine greier, Eric og Remi Nå er jeg litt sliten. Vært på UKM fylkesmønstring i helga, og endte umiddelbart opp i nettredaksjonen. Det resulterte i at jeg i dag og i går fotograferte fem hele forestillinger på over en time hver, redigerte dem, og renamet ett og ett bilde for å stemme med java-opplasteren til UKM sine nettsteder (noe fordømt tull). Men det var en lærerik opplevelse, spesielt siden konsertfotografering er noe jeg ikke har dritmye erfaring med fra før. Vel vel. Her er noen av de jeg tok. Til slutt et bilde som ligger i en litt annen gate. Er til en konkurranse Endret 21. mars 2010 av ole.e Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 A propos konkurranser - bidragsytere i bildetrådene: se å bli med i fotokonken, da!! ole.e - bildet der hadde da gått rett inn i topp tre i neste runde, som er "reklame".. Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) ...nyutsprunget gåsunger og kvister er like rundt hjørnet nå I hvertfall i Bergenstraktene - her er et seljemotivet med utsnitt og fokusavtand forskjøvet med noen millimeter mellom bildene, tatt på dagens vandring: Tatt med E-P1 og CV Color-Heliar 75mm med et par-tre makro-ringer. Et aldri så lite helvete å treffe med fokus, sto og svaiet i en bratt skråning med kamera på TrekPod i monopod-modus. Tror egentlig ikke det hjalp stort, ren håndholdt hadde nok vært like greit. Våren nærmer seg med syvmilssteg Edit: La inn en ny versjon med insekt som jeg likte bedre - trakk ørlite hardere i spakene og endret utsnittet så insektet nærmet seg et tredelskryss. Gammelversjon: Endret 21. mars 2010 av a_aa Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg får vel blåse støv av macroen og friste RandiA litt jeg også,siden det har begynt å springe ut her også Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Har allerede blåst støvet av makroen - gikk ut i utestua, og observerte noe som etter min mening er et av de aller sikreste vårtegnene - flue i vinduskarmen! Kameraten her fra forrige sesong, eller kanskje i vinter - stod det ikke fullt så bra til med.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fellesstart skiskyting i dag igjen. Ganske varm i trynet etter seks timer i solsteika i dag Sony-misbruker skutt i bakholdsangrep av Nikon-sympatisør syns ikke jeg fikk til kurvene (curves) helt bra på det siste bildet, ble enten for mye eller for lite kontrast. Noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Lite bilder fra meg for tiden. Men skal gå meg en tur ut nå og fotografere litt =) Her er ett lite bilde fra en jobb igår =) Glade kor jenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå