Markelure Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hei trenger hjelp her nå. på skolen i morgen må jeg gjøre ferdig noe samtidsskunst greier i kunst og håndverk'en sammen med en kammerat. vi har hatt sånn ca 3 timer før og holdt på med det, men har tatt det litt med ro kan man si så vi har ikke begynt pluss jeg har vært syk. men hva skal vi lage? ingen av oss har peiling. må helst finne det ut før timen i morgen og jobbe som noen helter den timen for å bli ferdig noen som er reser på kunst og håndtverk her? ikke min sterkeste side dette her. noen som har noen ideer? Endret 1. mars 2010 av Markelure Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Lag akkurat det du har lyst til å lage, så blir det samtidskunst skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 problemet er at vi har VELDIG liten fantasi innen for dette her, så kommer ikke på noe. har igrunn ikke lyst å lage noe, men må Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Lag noe rart noe. Lim sammen en haug med ting til en skulptur Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Stikkord; Plexi, rust, varmepistol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå