Horge Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er i markedet for nytt headset til gaming, altså hodetelefoner med mikrofon. Prioriteringsrekkefølgen er at lyden er sterk og klar, og da snakker vi begge veier, samt komfort. Jeg har annet utstyr til musikk etc, så disse er ene og alene prioritert for gaming – nærmere bestemt BF BC2. Det å kunne høre hvor fienden kommer fra, og hva som blir sagt av medspillere er langt viktigere enn dyp bass og detaljert lydbilde. Har ingen ambisjoner om å kaste penger ut vinduet på fjas, men ellers er pris underordnet – jeg betaler gladelig for kvalitet. Dersom kongen på haugen koster 2-3000, så er det den jeg skal ha; men hvis jeg får like mye utbytte til mitt bruk av en modell til 499, da tar vi heller sistnevnte. Det første, generelle, spørsmålet er om man bør man velge en med usb, eller vanlig jack? Hva er fordeler og ulemper med de to typene? Ser også at noen omtaler seg som 5.1 og 7.1, hvordan virker dette i praksis? Har det noen reell effekt, eller er det bare tant og fjas? Fant et knippe modeller i en kampanje fra en av de store nettsjappene, hvor flere av dem ser ut til å kunne være aktuelle. Her finner vi blant annet Roccat Kave 5.1, Razer Megalodon 7.1 og Sennheiser 350. Noen av disse som kan anbefales? Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Er ikke det dyreste på markedet, men en vil tro dette headsette funger bra En kompis har bestillt SteelSeries Siberia v2 , han måtte selvsagt linke meg mye omtale om headsette tydligvis så virker det nokså bra catchgamer likte det veldig godt sjekk ut http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=9498 Endret 3. mars 2010 av Krabbepimpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå