SargatH Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 I det siste har pcen begynt å fryse når jeg ser film. Det kan være på youtube, en ISO fil, vanlig AVI og lignende. Har bare opplved dette i fullscreen, men ser skjeldent i lite vindu. Skjermkort temperaturen er fin CPU temperaturen er fin. Jeg har nylig gjort mer plass på harddisken, i tillegg defragmentert, men alikavel skjer det. Det kan skje en time ut i filmen, eller helt i begynnelse. Lurer på om noen har en fjerneste anelse hva som feiler dataen, for det har begynt å fly tastatur-taster og jeg er redd det kommer til å fly mye mer enn det hvis det fortsetter. Lenke til kommentar
Dolor Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Lukk vinduene og ta på den stakkars mishandla pcen en genser Stakkarn er nok redd, og den fryser nok fordi det er så mange vinduer oppe Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Min datter har en nesten ny PC som stadig (flere ganger daglig) frøs uansett om det var film hun så på eller hva som helst annet. Etter en oppdatering av skjermdriveren har den ikke fryst en eneste gang på tre måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå