Gå til innhold

Du møter en mann som truer deg med kniv

Du møter en mann som truer deg med kniv!  

156 stemmer

1. 1. Hva gjør du?

• Tar springfart og slenger han i bakken.
      14
    • Løper som faen bort defra
      88
    • Kaster avføring på han
      13
    • Meh, har sett det på film og han på film tar det helt chill, det samme gjør jeg
      17
    • Har gått på TKD i 2 måneder og tar han lett
      1
    • Er faktisk en erfaren MMA champion så han kan dra til helvete
      10
    • Blir stiv av redsel og gjemmer meg
      3
    • Surrer jakka rundt arma mi og bruker den som skjold
      10

Anbefalte innlegg

SLIguy: Som sagt, det største problemet med å bli angrepet av nokon med kniv er at det ikkje har noko å sei om h*n "fektar vilt", ein kniv har stort skadepotensial uansett.

Det jeg mente var at personen ikke er målrettet, at personen ikke direkte stikker for å drepe, men sånt kan man ikke se med sikkerhet. Det blir litt som om personen hadde en pistol, den har stort skadepotensial den også, men skyter han etter vitale deler på kroppen som vil drepe meg, eller ønsker han bare å skremme og gi meg mindre dødelige skader.

Å tro man kan overmanne en med kniv uten å bli skadet er å drømme. De som har forsøkt seg på boksing ol vet at det er umulig å gi juling uten å få litt juling. Klarer du dette har du hatt hellet med deg.

Uten om å løpe så vet jeg ikke hva jeg skal svare, for det virker som uansett hva jeg foreslår så er det visst galt. Bruker du beina er det galt, men bruker du dine korte og svake armer med en jakke rundt så skal det fungere utmerket. Jeg klarer ikke helt å forestille meg at det skal fungere godt. Før du får fatt på den kniven så er tøyet ditt vått av blod. Skal du på dristig vis overmanne personen på egenhånd eller vil du bare holde han unna til unnsetningen kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer litt an på situasjonen og fyren som truer meg. Mest sannsynlig ville jeg nok ha prøvd å forholdt meg rolig, og gitt ham penger eller noe slikt. Men om det var en ustødig og sjanglende kar som ikke virket helt klar i toppen, tror jeg kanskje jeg ville ha løpt.

Å angripe tilbake tror jeg neppe hadde vært en god idé.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...