Gå til innhold

Du møter en mann som truer deg med kniv

Du møter en mann som truer deg med kniv!  

156 stemmer

1. 1. Hva gjør du?

• Tar springfart og slenger han i bakken.
      14
    • Løper som faen bort defra
      88
    • Kaster avføring på han
      13
    • Meh, har sett det på film og han på film tar det helt chill, det samme gjør jeg
      17
    • Har gått på TKD i 2 måneder og tar han lett
      1
    • Er faktisk en erfaren MMA champion så han kan dra til helvete
      10
    • Blir stiv av redsel og gjemmer meg
      3
    • Surrer jakka rundt arma mi og bruker den som skjold
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på hvilken setting konflikten skulle skje i, men her er et par scenario jeg ser for meg kunne skjedd;

1. Blitt pissredd og forsøkt å overtale vedkommende til å legge fra seg kniven og eventuelt ta det han var ute etter fra meg, om det skulle være verdisaker eller boksershortsen min.

2. Fått et adrenalinkick og løpt brølende mot vedkommende og sterilisert ham med et helvetes hardt spark i nøttene. Han hadde sannsynligvis blitt så sjokkert av brølene mine at han ikke var i stand til å foreta seg noe, og et sving med kniven har uansett ikke rekkevidde nok i forhold til beinet mitt, så hah, sucker.

Lenke til kommentar

Stikker kniven igjennom hånda min og vrir så han mister grepet. Nå har jeg kniven.

Knivsikre hanskar ftw ;).

Beste alternativet er nok å ta beina fatt.

Har lite tru på forskjellige former for kampsport med mindre du er veldig erfaren, unntaksvis kampsportar med litt meir praktisk fokus, som krav maga o.l. Problemet blir at du må slå hardt og/eller treffe akkurat rett, mens med kniv kan du gjere stor skade utan å vite kva du gjer.

Lenke til kommentar

McGyver har nok noe oppfinnsomt på lur etter det. Først stikker han, så følger "knivmannen" etter, og så kommer det ett overraskelsesmoment.

En må jo være realistiske, McGyver må jo få litt tid til å pønske ut en plan han også. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...