Bruker-168731 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 jeg fikk skikkelig sykhetsfølelse med uvellhet i mage, extrem feberfølelse og extreme angstanfall. en uke omtrent etterr å ha slutta med kun 10 mlg paroxetin. er det oen der ute som hjar hatt sån? legen sa det var abstinenser. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Uhm ikke med paroxetin men jeg bruker fast 30-50mg oxycontin hver dag og hvis jeg forsover meg og glemmer en dose så kjenner jeg slike tendenser du nevner. Ikke veldig kraftig men helt klart abstinens. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du kan ikke slutte cold turkey. Du må trappe ned sakte i løpet av omtrent 4-6 uker Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Legen din burde ha satt opp en nedtrappinsplan for deg for å slutte med denne typen medisiner. Nå sier du ikke om du sluttet i samråd med lege da men det høres ikke sånn ut. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er økt selvmordsrisiko når folk slutter med antidepressiva. Du bør derfor føle deg sterk psykisk og innstilt på å holde ut til dette gir seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå