Gå til innhold

Den store Farmen-tråden 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så dum hu gamla er. "Han kjemper med nebb og klør. For å vinne hele Farmen antageligvis." :wallbash:

Noen andre som er lei prinsesse-holdninga til hu blåøyde tøsa?

Er du hu stygge Silje du snakker om! Hu har ikek fortjent å komme så langt ihvertfall!

Men klarte forrige storbonde Simon og klare ukesoppdraget? så ikke på alle episodene, men han sto ihvertfall helt sykt på for og klare en finalekniv til!

Lenke til kommentar

Dritt at Eirik røyk ut :( han skulle jo aldeles ikke ha røket ut mot Leif Birger xD han var jo ferdig lenge før Leif Birger, men rotet bort seieren :( han var min favoritt. Så egentlig så skulle vel Leif Birgere vært ute :)

Lenke til kommentar

Innspillingene er jo ferdig for lengst og så slipper jeg jo da å se resten... :tease:

Nå er jo "resten" kun snakk om 2 episoder (i morgen og finalen på lørdag), så har du holdt ut i 28 episoder, aka. 9 uker, så klarer du vel å vente i 3 dager til. ;)

Og nei, jeg vet ikke om noen plass det står hvem som vinner, men kjenner jeg internett rett, så finnes det nok spoilere der ute. Men er det som det har vært tidligere så finnes det masse fake spoilere om at alle de 4 som er igjen vinner, så egentlig er det umulig å vite hva som er sant.

Lenke til kommentar

Leif Birger skulle egentlig vært ute.

Nei? Eirik holdt dessverre ikke hodet kaldt nok og glemte å si ifra. Er en del av konkurransen det også vet du. Gamlingen var heldig, ja, men at han skulle vært ute blir feil å si fordi Eirik tabba seg ut.

Lenke til kommentar

Innspillingene er jo ferdig for lengst og så slipper jeg jo da å se resten... :tease:

Nå er jo "resten" kun snakk om 2 episoder (i morgen og finalen på lørdag), så har du holdt ut i 28 episoder, aka. 9 uker, så klarer du vel å vente i 3 dager til. ;)

Og nei, jeg vet ikke om noen plass det står hvem som vinner, men kjenner jeg internett rett, så finnes det nok spoilere der ute. Men er det som det har vært tidligere så finnes det masse fake spoilere om at alle de 4 som er igjen vinner, så egentlig er det umulig å vite hva som er sant.

det er vel heller sånn at jeg kun har sett tre episoder en søndag for noen uker siden... resten "glapp" visst... hehe :-)

lettere å bare lese hvem som vant, så er jeg ferdig med det :-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...