Vowels Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Sender de inn nye deltagere når noen gir seg? Uansett, irriterende at Karin røyk ut, jeg håpet på at hun skulle vinne. Silje virker jo stokk dum Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Blir vel litt kjedelig å se på Farmen uten deltagere de siste to-tre ukene. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 2 orket ikke mere og har reist hjem til nåtiden 2 sutrer over ryggproblemer. Virker som det er mye pingler i årets Farmen. Tv2 har gjort en dårlig jobb under utvelgelsen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Eller god.... Er vel heller god ja, de skal jo gi inntrykk av at dette er knalltøft. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hver gang jeg ser ansiktet til Silje får jeg antydninger til brekninger. Lenke til kommentar
Waco Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Såååå frustrert, utrolig dårlig gjort av "seher" å legge ut hvem som vinner tvekampen i mårra. Da var morgendagens episode ødelagt for min del. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Takk for at du sa ifra:) Lenke til kommentar
Waco Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 En stor skam å legge ut hele artikkelen allerede i dag, hvem som ble valgt som andrekjempe, hvilken gren som ble valgt og hvem som tapte osv.. Pass på alle som vil ha spenning i morgen - hold dere unna "seher" til morgendagens farmen episode er over=) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) LItt artig at Geir stakk av med båten Men det e det eneste høydepunktet med det forbanna skuespillet de blander inn. Synd at Geir gikk ut, syke tid ka aggresjon han hadde Men forøvrig har eg ikke sett noen handtere en sag dårligere... hadde lett grusa dem begge på halvparten av tida dem brukte, men har brukt sånn sag flere ganger. Men til de som ikke vet hva som gikk galt, så var det at begge prøvde å bruke rå makt og presse saga ned, istedenfor for å skyve den fram og tilbake og la sagbladet gjøre mesteparten av jobben. Endret 27. mars 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kjærligheten blomstrer på Farmen og igår fikk vi vite at Leif Birger og Tore har et forhold. Litt uventet par men hyggelig alikevel. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hei og hå En av villsauene dør...og hva gjør de sultne Farmendeltakerne? De graver et stort høl i bakken, dumper sauen i hølet og dekker til med jord og stein. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Skal være rimelig nøden for å spise sjøldaua mat da man ikke aner hva som feilte dyret. Kan ha vært forgiftning og andre ulumskheter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er han redd for en kattunge?! Herregud. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Faen. Nå er vi nødt til å se på dumskapen til det gorillatrynet i en uke til. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 GUD så eg hater den kjerringa..nå gidder eg ikke se på Farmen mer...orker ikke trynet på den dama. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nye folk kommer til farmen, og gorillatrynet lirer av seg "oi, det hadde jeg ikke forventa, nei". Nei, de gjør det jo bare hver jævla sesong. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skal være rimelig nøden for å spise sjøldaua mat da man ikke aner hva som feilte dyret. Kan ha vært forgiftning og andre ulumskheter. den døde jo av å spise for mye ferskt gress sa han "dyrlegen". jeg ville spist den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå