Kaarerekanraadi Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det var ganske (veldig) irriterende. Kanskje var det bare meg........men ikke i følge nettsiden downforeveryoneorjustme. For å si det sånn. Det burde finnes en feilmeldingsoversikt der du kan se om noe har skjedd. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har også merket mye tull i det siste. Etter at forumet ble oppdatert har det bare vært krøll. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jupp, det er fryktelig irriterende at det er så ustabilt. Hva skyldes dette?? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg har også merket mye tull i det siste. Etter at forumet ble oppdatert har det bare vært krøll. Oppdatert blir det hele tiden, men det har blitt oppgradert i det siste. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Oppdateringen antar jeg. Det er ikke alltid ting går helt i boks, uforutsette problemer oppstår. Sånn er det bare Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er vi ikke over på en ny build eller nytt stylesheet nå da? Akkurat nå fungerer ikke spoilere eller bilder er lastet opp. Skal ikke holde forumet helt ansvarlig ettersom jeg kjører beta av Opera. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tror du må kjefte på utviklerne hos Opera. Alt fungerer fint i Firefox. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Spoilerar fungerer berre i Diskusjon.no-skinet, om ingenting har skjedd nyleg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kveldens lille nedetid var ifølge TSP et forsøk på å fikse problemet med at tråder forblir uleste selv etter besøk. Man prøvde ut et tips fra IPS (folkene bak forumprogramvaren), men endte da opp med litt nedetid. Det jobbes med problemene folkens, bare vær tålmodige Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 En av grunnene til de stadige nedetidene er at forumet er det desidert største forumet i verden som baserer seg på versjon 3 av Invision Power Board. Det finnes ikke testmiljøer store nok til at man kan forutse alle ytelsesproblemene som har oppstått. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Kveldens lille nedetid var ifølge TSP et forsøk på å fikse problemet med at tråder forblir uleste selv etter besøk. Man prøvde ut et tips fra IPS (folkene bak forumprogramvaren), men endte da opp med litt nedetid. Det jobbes med problemene folkens, bare vær tålmodige Ok, da vet jeg at jeg ikke gjorde noe feil eller hadde noen dårlige ting på PCen. (det har jeg forsåvidt, men ikke relatert til funksjonalitet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg