Gå til innhold

Gir bort Token Ring nett....

Anbefalte innlegg

...som nettopp er tatt ut av drift etter noen år... Tror det er en 233Mhz med 512MB Ram og 5 HotSwap SCSI disker, 2x12-13GB systemdisker i Raid1 og 3x37/38GB i Raid 5... Har en del andre greier også, dual redundant PSU etc.... Husker ikke alle detaljene her hjemmefra, men den er som sagt gammel.

Finnes det noen som er villig til å betale noe for en slik, eller er det kanskje bedre å ta den med hjem å bruke den som printerserver/brannmur?

Ellers gir vi bort for den som gidder å hente et komplett Token ring nettverk :-) I allefall router, CAU, MPX etc... Token ring kort og kabler finnes også.

Noen som vet om firmaer som henter gammelt utstyr gratis i Oslo området?

Edit: Har noen gamle P133 arbeidstasjoner også, samt en IBM8235 og kanskje noen gamle 17" Eizo CRT skjermer jeg ikke helt vet statusen på.... Garantien er imidlertid utløpt... Om noen skulle være interressert så send meg en mail...

Den som eventuelt er interressert må kunne hente ALT og hjelpe til med å formatere HD'er etc. på stedet... Kan som sagt tenke meg å gi bort alt GRATIS med unntak av serveren som jeg har litt lyst på selv :-)

Edit2: Kjedelig overskrift... Er det mulig å endre den tro?? :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjøper den p133 for 50 kr vist du betaler frakt.  

:lol:

Sorry :-) Kaster 4-5 P133 i containeren isteden... Poenget var at jeg ikke gidder å gå ned en etasje for å kvitte meg med dem...

Kjøp iskrem for pengene dine du :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...