Seatfr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er for tiden "tom" for serier og tenkte kanskje noen kunne hjelpe meg og finne noe bra. Serier som jeg har sett: -4400 -Prison Break -24 -Supernatural -Ncis -The big bang theory -The simpsons -Family guy Liker best slike serier som 4400 Supernatural og prison break. Mye spenning og er det noe overnaturlige greier så er det ikke noe som er bedre Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 how i met your mother er jo bra:) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Heroes Weeds Dexter Tre ekstremt gode serier. Gleder meg til weeds sesong 5 kommer på DVD og Sesong 4 På Heroes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Breaking Bad burde sees. Tredje sesong starter om tre uker så du rekker å se deg ajour. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Neste sesong av 24 starter nå på søndag Lenke til kommentar
Seatfr Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Takk for alle tips. Skal teste ut og sjekke om dette er noe for meg. I mens jeg venter starter jeg og kikke litt på prison break på ny Er det mangen serier der ute som er sånn noenlunne lik supernatural? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 House M.D. Twin Peaks De to beste seriene som har vært laget de to siste tiårene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Igjen: Twin Peaks! Mye overnaturlig som du liker, og god stemning og atmosfære.. Og Sopranos bør du sjekke ut, siden ingen har nevnt den. Ingen har heller nevnt The Wire; også en fantastisk serie. Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du ville sikkert ha likt Dexter, en av de bedre seriene jeg har sett. Da skal det være sagt at jeg aldri har sett Twin Peaks, som CypheroN har nevnt mange ganger i forskjellige tråder. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Da vet du hva du må gjøre. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Anbefaler alle å se Twin Peaks ja, samt The Wire og Sopranos. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ser ut som om mange ikke får med seg "Mye spenning og er det noe overnaturlige greier så er det ikke noe som er bedre". Skal dog sies at mange bra serier blir nevnt. Hva med å sjekke ut Lost f.eks? Ellers er Dead Like Me "overnaturlig", og veldig fin. En anderledes serie. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ser ut som om mange ikke får med seg "Mye spenning og er det noe overnaturlige greier så er det ikke noe som er bedre". Skal dog sies at mange bra serier blir nevnt. Heroes da? Nevnte jo den. Spenning og overnaturlig... Superkrefter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå